Black Friday 2025 tips

Ik vond die Spectravox maar een raar ding. Vrij waardeloos als vocoder, maar misschien voor dit geld wel leuk als filterbank. Toch laat ik hem ook liggen.

Hmm die SID emulator is wel verleidelijk maar tegelijkertijd weet ik vrijwel zeker dat 'ie in de plugin berg verdwijnt en er nooit meer uitkomt. Ik ga er nog heeeeel even over nadenken.

Als je nog een dikke multie channel FX zoekt in wat hoger segment 10% BF korting, dat komt op nog geen 900,- incl bezorging

Als je nog een dikke multie channel FX zoekt in wat hoger segment 10% BF korting, dat komt op nog geen 900,- incl bezorging
Dat ding mag inderdaad wel de title “godfather” dragen. Ziet er echt super mooi uit. Werkt vast fijn met zo’n Akai life ding, een leuke synth en dan lekker jammen.

Soundtheory Gullfoss en acustica audio pink (API emulaties) ook aan de collectie toegevoegd. Nu alleen nog Oeksound Bloom en dan is het denk ik weer klaar met de black friday aankopen op het gebied van software.

Soundtoys bundle of upgrades 60% off.

Sonic acedemy Kick3 - 40% off
(En hun andere shit is ook goedkoper, maar weet niet wat dat allemaal is)

Sonarworks tot 50% korting. Ik heb de headphone versie gekocht voor 49,-.

Je kan ook upgraden
De volledige prijzen zijn voor "Upgrade from Reference 4 or 3":
- €19.00
Upgrade from Sonarworks Reference 4 Headphone to SoundID Reference for Headphones (nieuw €49)
- €53.00*
Upgrade from Sonarworks Reference 4 Studio Edition to SoundID Reference for Speakers & Headphones (nieuw €149)
- €199.00 Upgrade from Sonarworks Reference 4 Studio Edition to SoundID Reference for Multichannel (nieuw €349)
Bron
Let op: er moet internet op desbetreffende computer aanwezig zijn "(Stable internet connection (offline use not supported)"

En als je de volledige versie "for speakers & Headphones" kiest en klikt op "Buy with Measurement Microphone" dan krijg je deze laatste er gratis bij voor €179.00.

* Je kan deze upgrade bij Thomann voor 49 euro kopen.
ZELF goed lezen wat je precies krijgt. Weet bv niet of je Duitse software krijgt.

Back