Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij VOLT voor €1565dat betekent dat je een nieuwe zwarte Perkons hebt voor
Total
€ 1583.79 thuis.
Klopt, Xfer doet nooit mee aan BF acties, helaas.Xfer doet niet aan kortingsacties geloof ik
Goed opletten want de meeste producten zijn alsnog duurder dan bij de concurrent. Dit is echt zo'n nep"actie" waar ze net doen alsof ze korting geven maar gewoon de normale prijs vragen, maar @MstrFX had wel iets gezien dat echt goedkoper was dus misschien heb je geluk.Tonecontrol Min 10% op 3000 producten 10% Korting op 3000+ Producten met Black Friday 2025
Cool thanks, er zat er 1 tussen die ik nog niet had. De 64 amp...Gratis UAD plugin naar keuze (uit een beperkte set)
Actie geldt t/m as. maandag
![]()
Holiday Freebie
You’re on the nice list! Grab a free UAD plug-in of your choice and add a little holiday shine to your mixes. Use this code at checkout. One time use only. Ends December 31.www.uaudio.com
Je had 1 kans: en dat was van de introductie prijs gebruik maken. Dat werd een goede paar maand voor die prijs ook aangeboden.Nap, kun je even zeggen wanneer de Serum 2 in de aanbieding komt? Dan hou ik daar even rekening mee.
C’est la vie, ik ga hem sowieso wel halen.Je had 1 kans: en dat was van de introductie prijs gebruik maken. Dat werd een goede paar maand voor die prijs ook aangeboden.
Syntrx2 bij beide 1675, dus dat aanbod van Erica is ook BF-fake.Bij VOLT voor €1565
Nou, ik vraag me af of dat zo is, op de BF aanbiedingen krijg je met code nog 10 % extra korting. Waar kun je bv een set Adam D3V's voor nog geen 220 euro's (wel ophalen) kopen? Zo zijn er nog veel meer hele goede aanbiedingen. Daarnaast kost een Moog Matriarch standaard 1756 euro's. Die heb ik nog nergens anders voor die prijs gezien.Goed opletten want de meeste producten zijn alsnog duurder dan bij de concurrent. Dit is echt zo'n nep"actie" waar ze net doen alsof ze korting geven maar gewoon de normale prijs vragen, maar @MstrFX had wel iets gezien dat echt goedkoper was dus misschien heb je geluk.
Je hebt gelijk. Ik zag een lijst met afprijzingen die nogal schraal waren, maar had gemist dat er ook nog een code overheen kon.Nou, ik vraag me af of dat zo is, op de BF aanbiedingen krijg je met code nog 10 % extra korting. Waar kun je bv een set Adam D3V's voor nog geen 220 euro's (wel ophalen) kopen? Zo zijn er nog veel meer hele goede aanbiedingen. Daarnaast kost een Moog Matriarch standaard 1756 euro's. Die heb ik nog nergens anders voor die prijs gezien.
Of BF is ook bij Volt..Syntrx2 bij beide 1675, dus dat aanbod van Erica is ook BF-fake.
Thanks! PolyMAX is vet te noemen en de enige synthesizer :-)Gratis UAD plugin naar keuze (uit een beperkte set)
Actie geldt t/m as. maandag
![]()
Holiday Freebie
You’re on the nice list! Grab a free UAD plug-in of your choice and add a little holiday shine to your mixes. Use this code at checkout. One time use only. Ends December 31.www.uaudio.com