Black Friday 2025 tips

heb nu spijt dat ik de Spectravox niet heb aangeschaft. Ik zag er ni onmiddellijk de meerwaarde van van hetgeen ik al in studio al had staan, nu denk ik er anders over.

Dit heb ik met de Melbourne Instruments Delia.

Ik denk dat het vooral degenen zijn die al die Moog semi-modulaire bakjes compleet willen hebben.

De Dijk Musicstore biedt een Sequential Fourm voor euro 755.

Maar je moet wel je recht op retour opgeven...

Bij Bax is de deal inmiddels niet meer beschikbaar voor de Fourm.

Dat is bij Meibergen. Volgens mij houdt De Dijk zich netjes aan de regels?

De Dijk is een prima zaak, die wmb wel wat aandacht mag krijgen. Meibergen is imho een oplichter die z'n klanten en z'n collega's naait door zich niet aan de wet te houden <moppermode/off>

Ja okee, sorry. Het was 298 euro (om het nog erger voor je te maken). Bij Thomann. Is hier ook een stuk of 10x gemeld.
Das een mooi prijsje. Ik had hem gemist.
Niet dat ik hem anders gekocht had, want ik zie voor mijzelf geen usecase, maar heb altijd wel met een schuin oog naar die Moog bakjes gekeken.

Push 3 met dustcover voor € 777,- in de zoektocht naar een betere Ableton Live ervaring. Hij komt vandaag binnen (als DHL z'n werk doet), dus ik weet over een tijdje of het zinvol was of niet.
Ik heb iig het idee dat hij m'n Live leven leuker gaat maken.

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb om die zelfde reden een aantal jaren geleden de Push 2 gekocht maar die zit na een paar keer gebruik nu weer in de doos.
Ben zo gewend aan het werken achter een beeldscherm dat het steeds erg omslachtig aanvoelt met de Push.

Kan hem eigenlijk wel weer verkopen maar doe ik toch maar steeds niet in de hoop dat ik hem ooit weer eens ga gebruiken.
Hopelijk is dat met de Push 3 anders.

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb om die zelfde reden een aantal jaren geleden de Push 2 gekocht maar die zit na een paar keer gebruik nu weer in de doos.
Ben zo gewend aan het werken achter een beeldscherm dat het steeds erg omslachtig aanvoelt met de Push.

Kan hem eigenlijk wel weer verkopen maar doe ik toch maar steeds niet in de hoop dat ik hem ooit weer eens ga gebruiken.
Push 3 heeft mpe pads... Veel interessanter om die reden al. Kheb de standalone gehad maar echt ni portable. Nu vandaag controller ontvangen.

We gaan het zien. Net wat zitten knooien en ik heb wel een tutorial nodig merk ik, maar met tutorial lukt het aardig. Ik hoop een meer hardware achtige ervaring te krijgen en de P3 heeft de beste papieren denk ik.

Misschien doe ik er een kadoverpakking omheen en leg in het onder de boom voor met kerst open te maken.
Wie weet ga ik er dan weer eens heel blij mee aan de slag 😆

Misschien doe ik er een kadoverpakking omheen en leg in het onder de boom voor met kerst open te maken.
Wie weet ga ik er dan weer eens heel blij mee aan de slag 😆
Net weer even een uurtje gejamt. Genoeg hobbels en vraagtekens, maar ik vind het best redelijk gaan.
Zal binnenkort een nieuw draadje openen, want dit hoeft geen Push 3 draad te worden.
Het enige wat me echt opvalt is dat je hard op de knoppen moet drukken (niet de pads, alle andere knoppen) anders registreert hij niks.

De Dijk is een prima zaak, die wmb wel wat aandacht mag krijgen. Meibergen is imho een oplichter die z'n klanten en z'n collega's naait door zich niet aan de wet te houden <moppermode/off>
Helemaal mee eens over De Dijk. Reageren snelle en geven goede deals. Koop daar graag.

Korte update, tot dusver (zelfs door de bugs heen) een verademing t.o.v. werken met muis en toetsenbord.
Ik begrijp dat het langzamer gaat, maar omdat ik nog niet zo goed met Live ben, valt dat voor mij wel mee.
Folie zit nog op het scherm, dus we zitten nog in de wittebroodsweken, maar ik vermoed dat dat folie er wel af zal gaan over een week of 2.

Back