lloydwebster
hans werrekmeester
Rollen en rollen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Had prima in een mix van Jean of Peran gepast wat mij betreft, oja en Stephen? dacht ik zo.
Heb hier bijne de hele reeks IT cd's in de kast staan, op een paar na.
Toen ging de sound ineens een heel andere kant op, ook wel kort te omschrijven als Ruk!

Ik heb die cd's vroeger grijs gedraaid, dus ik was benieuwd naar dit nummer. De sfeer is top, echt die oude house. Het orgeltje past er ook perfect bij. Goed gedaan!
Het arrangement kan spannender, dat kabbelt nu wat te veel. Ook in die oude nummers draait het om contrast. Partijtjes even in de filter draaien, dan weer opbouwen, of een verrassende break met een vocal. En dan weer gaan. Nu is het 'verhaaltje' wat te monotoon voor mij. Maar leuk, deze stijl weer eens te horen![]()
Dan herken je vast deze vocal![]()
Ik heb die cd's vroeger grijs gedraaid, dus ik was benieuwd naar dit nummer. De sfeer is top, echt die oude house. Het orgeltje past er ook perfect bij. Goed gedaan!
Het arrangement kan spannender, dat kabbelt nu wat te veel. Ook in die oude nummers draait het om contrast. Partijtjes even in de filter draaien, dan weer opbouwen, of een verrassende break met een vocal. En dan weer gaan. Nu is het 'verhaaltje' wat te monotoon voor mij. Maar leuk, deze stijl weer eens te horen![]()
Full swing - choices op cd 2 geloof ikNou om eerlijk te zijn er ging niet direct een belletje rinkelen, waarschijnlijk van een mix die hier niet zo vaak gedraaid werd.
Ja ze hadden ook trackersIk denk dat 'vroeger' ook dezelfde beperkte arrangementen gebruikt werden, alleen ging het van de sampler direct op de mixer en werd er handmatig her en der nog wat getweakt wat het net even meer dynamiek gaf.