Een sexy house klapperrrrr

Lekker!
Mooie basis, maar kan zeker nog wel een paar laagjes gebruiken naar mijn bescheiden mening om het helemaal af te maken :)
Doe een voorstel :) ik vind m precies goed liggen, maar heb nog wel vocals en wat riser fx en een draaiwrgel ;)

Ik begrijp het niet meer: waarom laten jullie nog steeds toe dat SoundCloud een fractie van je begin wegknipt. :stupid

Gewoon je project 1/4de of 2/4de bars opschuiven naar rechts verhelpt dit probleem.

Ik begrijp het niet meer: waarom laten jullie nog steeds toe dat SoundCloud een fractie van je begin wegknipt. :stupid

Gewoon je project 1/4de of 2/4de bars opschuiven naar rechts verhelpt dit probleem.
Verrek nu je het zegt, is me nooit opgevallen.
Overigens als je daarna met de pijltjestoetsen naar links klikt dan hoor je wel het begin.

Nooit iets van gemerkt, heb eerlijk gezegd dan ook niet het idee dat dit fenomeen bij mij plaats vind.
Misschien een Browser/systeem specifiek probleempje?

Nou, daar sta ik zeker niet onwelwillend tegenover houd wel van een uitdaging :)
Mocht u toevallig de losse sporen willen delen, laat ik daar met alle plezier mijn creativiteit op los hoor.
Nou ik doelde meer op een voorstel voor waar en wat ik anders kan doen, want ik moet hem nog releasen hihi, dus ik kan de track dus helaas ook de stems niet echt delen nog :S

Dat dacht ik al :), maar niet geschoten is sowieso niet raak.
Helemaal gelijk heb je :) t.z.t. zal ik als ik er aan denk je nog wel een keertje aanhalen ^_^
Maar ben nogsteeds wel benieuwd naar je tips en feedback

In de club beviel hij gelukkig goed :D

Back