Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Doe een voorstelLekker!
Mooie basis, maar kan zeker nog wel een paar laagjes gebruiken naar mijn bescheiden mening om het helemaal af te maken![]()
ik vind m precies goed liggen, maar heb nog wel vocals en wat riser fx en een draaiwrgel 
Nou, daar sta ik zeker niet onwelwillend tegenover houd wel van een uitdagingDoe een voorstelik vind m precies goed liggen, maar heb nog wel vocals en wat riser fx en een draaiwrgel
![]()

Verrek nu je het zegt, is me nooit opgevallen.Ik begrijp het niet meer: waarom laten jullie nog steeds toe dat SoundCloud een fractie van je begin wegknipt.
Gewoon je project 1/4de of 2/4de bars opschuiven naar rechts verhelpt dit probleem.
Nooit iets van gemerkt, heb eerlijk gezegd dan ook niet het idee dat dit fenomeen bij mij plaats vind.Ik begrijp het niet meer: waarom laten jullie nog steeds toe dat SoundCloud een fractie van je begin wegknipt.
Gewoon je project 1/4de of 2/4de bars opschuiven naar rechts verhelpt dit probleem.
Nou ik doelde meer op een voorstel voor waar en wat ik anders kan doen, want ik moet hem nog releasen hihi, dus ik kan de track dus helaas ook de stems niet echt delen nog :SNou, daar sta ik zeker niet onwelwillend tegenover houd wel van een uitdaging
Mocht u toevallig de losse sporen willen delen, laat ik daar met alle plezier mijn creativiteit op los hoor.
Dat dacht ik alNou ik doelde meer op een voorstel voor waar en wat ik anders kan doen, want ik moet hem nog releasen hihi, dus ik kan de track dus helaas ook de stems niet echt delen nog :S
, maar niet geschoten is sowieso niet raak.Helemaal gelijk heb jeDat dacht ik al, maar niet geschoten is sowieso niet raak.
t.z.t. zal ik als ik er aan denk je nog wel een keertje aanhalen ^_^