Erica Synths Xenodrive

xenodrive.jpg

Erica Synths heeft een nieuw speeltje, de xenodrive.

Het is een doos waarmee weer lekker herrie mee kan maken. Met 12 parameters voor gedetailleerd geluidsontwerp, opslag-/oproepfuncties voor alle parameters, MIDI-bediening over alle parameters en een slanke aluminium behuizing die perfect past bij onze reeks compacte desktop-units, tilt de Xenodrive je geluid naar een hoger niveau, ongeacht je liveshow, studio of sonisch experiment.

Hij kost €490.

Ik had de Echolocator en Nightverb uit deze serie. Best leuk maar toch snel weer weggedaan. Ik sla deze over denk ik.

Drivedoosjes zie ik het liefst analoog, anders heeft het voor mij geen meerwaarde boven bijv. Decapitator. En ik neem aan dat hier net als bij z'n twee voorgangers een 'plugin' onder de motorkap zit?

Nou, ik ben wel benieuwd. Waar ga je hem voor gebruiken en zou je daar hier wellicht een kleine demo van kunnen droppen?

Nou, ik ben wel benieuwd. Waar ga je hem voor gebruiken en zou je daar hier wellicht een kleine demo van kunnen droppen?
Ik heb ‘m verbonden als Send Effect op m’n mixer, en op de mixer zijn al mijn Elektron devices aangesloten.

Kicks vanuit de Analog Rytm of Syntakt door de Xenodrive heen, paradijs voor hardcore kicks :okdan: Ondertussen kan je natuurlijk ook allerlei parameters aanpassen op de Elektron devices waardoor het weer anders klinkt

Ik zal van de week een demotje maken

Drivedoosjes zie ik het liefst analoog, anders heeft het voor mij geen meerwaarde boven bijv. Decapitator. En ik neem aan dat hier net als bij z'n twee voorgangers een 'plugin' onder de motorkap zit?
Welke plugin mag dat wezen?

De Xenodrive "plugin" neem ik aan. Inderdaad die is er niet. Het punt is dat hij digitaal is en dan kun je met zo goed een plugin gebruiken. Of niet. Ik draai liever aan knoppen.

Back