Going Somewhere (psychedelic trance)

Dozart

Ouwe rot
Misschien wel m'n laatste track van het jaar (maar je weet het maar nooit natuurlijk). :)

Benieuwd wat jullie ervan vinden, en wat er eventueel nog aan verbeterd zou kunnen worden!

Eerste update is alweer een feit! Was weer zo oplettend en slim om een dikke filter automation in een heel belangrijk stuk voor de sfeer daar helemaal omlaag te hebben staan. Dan hoor je er niet veel van ;)
En de lead synth stond nog een paar tandjes te zacht. Hopelijk nu weer niet te hard.

Ik had nog even wat toffe ideeΓ«n:

- de bass iets meer clicky sound (iets duidelijkere definitie)
- Een breakbeatje toegevoegd onder de beat @ waar de 'Doctor Who'-synth (vlg. Gloomy) klinkt. Bij 3:40 ergens. Door die fill daar kreeg ik die ingeving. Is maar kort, maar wel krachtig qua de energie daar denk ik.
- Verder wat coole echo-reverbs toegevoegd aan het deel met de vocals. Nu zuigt het je er volgens mij psychoakoestisch helemaal in 8> hoop ik, hehe
- Verder sommige dingen nog wat breder en trancier gemaakt, en andere dingen juist smaller. Lekker spelen met dat stereoveld! Love it. :walker:

Update dus!

Leuke track.
Wat is het ring-modulator achtige effect wat er op 02:35 in komt en hoe heb je dat gemaakt?
Dus eigenlijk: wat voor gear/pluggos gebruikt?

Leuke track.
Wat is het ring-modulator achtige effect wat er op 02:35 in komt en hoe heb je dat gemaakt?
Dus eigenlijk: wat voor gear/pluggos gebruikt?

Dat is een stukje van het synthgeluidje van daarvoor in de Granulizer gestopt, en een automation gedaan met de grainsize. :)

Back