Have a merry (mariah) christmas!

De mic feedback doet het hem! :dubbel:Fijne kerst!

Denk dat je haar glas niet meer hoeft bij te vullen ;)

Hahaha, ik heb deze track doorgestuurd naar een paar vrienden. Eentje ervan antwoordde met "Wat zou Christus hiervan denken? Ik ga je blokkeren!"

:dubbel: :dubbel:

van deze cràzy track een filmje gemaakt voor Youtube, met toestemming van @Almeros , maar problemen met copyrights enzo.. Dispuut wordt nog onderzocht, maar alvast een dropbox-link:

oh-ow, kijk hier, niettes dus:

Resolved disputes​

• Mariah Carey Gets a Wild Almeros Makeover
    "All I Want for Christmas Is You (Christmas Songs - Yule Log)" by Mariah Carey
    Unfortunately, your dispute was rejected.
    Resolved on 26 Dec 2025

:stupid

Gelukkig staat ie nog op SF, ook al vraag k me af hoe dat mogelijk is, want er zijn als verschillende uploads van me op SF, die om één of andere reden werd verwijderd. "Verhuisd naar een ander forum", zeggen ze dan. Maar er is geen afzender en de mods weten van niets.

Alles, de wereld draait verder :)

oh-ow, kijk hier, niettes dus:

Resolved disputes​

• Mariah Carey Gets a Wild Almeros Makeover
    "All I Want for Christmas Is You (Christmas Songs - Yule Log)" by Mariah Carey
    Unfortunately, your dispute was rejected.
    Resolved on 26 Dec 2025

:stupid

Gelukkig staat ie nog op SF, ook al vraag k me af hoe dat mogelijk is, want er zijn als verschillende uploads van me op SF, die om één of andere reden werd verwijderd. "Verhuisd naar een ander forum", zeggen ze dan. Maar er is geen afzender en de mods weten van niets.

Alles, de wereld draait verder :)
Zal wel iets met het label van mariah te maken hebben die die disputes per definitie afwijst ofzo? Tja en qua SF, daar weet ik al helemaal niets van. In ieder geval leuk dat ie er met deze kerst nog op staat 8)

Dat zijn algoritmes op youtube die dat herkennen en dan afwijzen. Dat probleem ervaren talentvolle zangers die gewoon vanuit liefde en passie een goeie cover van een bestaand nummer doen ook. Dan wordt het ingekort tot een halve minuut, zo'n 'reel' 😭

Back