Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha niet gangster hoor, dan nog eerder witte boorden crimineel!Een reggae getto gangester rap in Friesland... hoe variërend is dat!
Nice gedaan.

Ah, vandaar, en jij gebruikt het dan als een soort van parodie op het elitaire?Thanks!
Stadsfries is ontstaan door hoofdstedelijke Friezen die elitair wilden doen en Nederlands probeerden te spreken. Dus ik verbaas me niet dat je het aardig kan volgen als Nederlander.
Het is een parodie en niet mijn moerstaal. Het zit vermoedelijk vol fouten.Ah, vandaar, en jij gebruikt het dan als een soort van parodie op het elitaire?
Of is dit je moerstaal?
Check.Het is een parodie en niet mijn moerstaal. Het zit vermoedelijk vol fouten.
Heb ik geprobeerd te bereiken met een limiter, want ik heb weinig verstand van mixen en doe maar wat. Zal er eens een compressor op zetten en horen hoe het dan klinkt. Thanks!Mooi man. Zet je een compressor op je vocal? Het klinkt niet zo, ik denk dat dat het nog beter maakt om het volume van je vocal meer consistent te houden.
Succes, speel vooral met de treshold om de dynamiek te verminderen. Met de attack en release kun je spelen om een ' pompend effect' te voorkomen. Check de staartjes/stille stukjes, die kunnen door (stevige) compressie rare effecten geven.Heb ik geprobeerd te bereiken met een limiter, want ik heb weinig verstand van mixen en doe maar wat. Zal er eens een compressor op zetten en horen hoe het dan klinkt. Thanks!