lloydwebster hans werrekmeester Lid sinds 6 mei 2024 Berichten 692 Locatie kutrecht 10 februari 2026 #1 gonk gonk
bsimson Melodic noise Lid sinds 6 juni 2013 Berichten 267 Locatie Dordrecht 10 februari 2026 #2 Lekker toch, een beetje klappen met elkaar. Dikke track, wat mij betreft meer dan de moeite waard om wat verder uit te werken.
Lekker toch, een beetje klappen met elkaar. Dikke track, wat mij betreft meer dan de moeite waard om wat verder uit te werken.
Nightly Build Go for what you know Lid sinds 11 januari 2002 Berichten 6.784 Locatie Utrecht 10 februari 2026 #3 Clap op elke tel is wel lekker maar de snare zou ik alleen laten meelopen aan het eind van een sequence als aanzet naar iets nieuws
Clap op elke tel is wel lekker maar de snare zou ik alleen laten meelopen aan het eind van een sequence als aanzet naar iets nieuws
lloydwebster hans werrekmeester Lid sinds 6 mei 2024 Berichten 692 Locatie kutrecht 10 februari 2026 #4 Nightly Build schreef: Clap op elke tel is wel lekker maar de snare zou ik alleen laten meelopen aan het eind van een sequence als aanzet naar iets nieuws Zie meer... mee eens
Nightly Build schreef: Clap op elke tel is wel lekker maar de snare zou ik alleen laten meelopen aan het eind van een sequence als aanzet naar iets nieuws Zie meer... mee eens