Happy 303 day!

kobuz

Ouwe rot
Daar issie weer, 303 day. Mooi moment om wat lekkere acid te delen. Wat mij betreft mag alles en hoeft niks, dus kom maar op met je OG 303's, clones of software emulaties ;)

Ik begin met de acid rave jam die ik gister heb opgenomen. Wat ongepolijst, maar werkt wel het beste met je speakers op standje 11 ;)

Ohja, goede datum idd. Misschien dat ik ook iets probeer te fröbelen vanavond.

Daar issie weer, 303 day. Mooi moment om wat lekkere acid te delen. Wat mij betreft mag alles en hoeft niks, dus kom maar op met je OG 303's, clones of software emulaties ;)
Super vet en leuk ook met de video er bij. Kick zou wel op sommige momenten er iets harder door heen mogen komen. Maar he, het is live, en ik heb erg genoten :)

Hier de eerste acidtrack die ik maakte in 2005 toen ik van forumlid Yawgmoth zijn TB-303 En TR-606 mocht overkopen.
De TB kreeg ik na kopen van de 606 alvast mee, en mocht ik later in dat jaar wel een keer afbetalen. :halleluja

Het nummer is afgemixt op een Access Virus B :D middels de ext. audio input, en reverb en master-filtering komen daar ook uit.

Attachments

• Sly Dog - Indicational Universe (2005) (master).mp3
    8,9 MB
Dat snappen we! Het is per slot van rekening ook geen 303 dag meer..
Een 304 klinkt niet slecht, maar lang niet zo goed als een 303!

1772612008120.png

Binnenkort weer een kans op de alternatieve 303-day: 30-3

Michigan Synth Works kwam gister ineens met een nieuwe 303 kit. SMD shizzle zit er al op, enkel nog wat grotere componenten zelf erop zetten. Blijkbaar komen ze ook nog met een mooie case erbij: LRB-303 DIY 303 Kit

Heb enkel een MC303, dus nog geen echte 303

Back