Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Oohh shit, nu is de link hier niet meer te zien omdat ik m'n track op private had gezet.
Ik helemaal zo van; 'pffff, nou op synthforum ga ik ook niks meer posten. Reageert toch geen hond daar'
private link!

Hello!Het komt er niet van om heel regelmatig te luisteren, maar vandaag wel weer
Deze is bij vlagen vreemd en bij vlagen erg lekker.
De 'stutter' dingetjes vond ik wat over de top, net als de mega phaser die af en toe de overhand neemt.
Vanaf 4:43 zit een heerlijk stuk (tot 6:46).
Al met al imho net wat 'te veel' variatie en aparte dingen om lekker te luisteren.
Ik denk 'less is more' in dit geval, want wat er direct na komt is ook lekker, tot er weer van alles bij komt.

Phaser is die bijv op 7:11 er in komt en op 7:18 echt gaat phasen.Hello!
Dank u. Maar wat bedoel je met 'die mega phaser'? Ik heb geen idee. Ik vermoed die sound die er rond 2:19 voor het eerst bij komt? Dat klinkt iig phasy O
Die stutters vind ik zelf iig wel vet klinken. Maar over dat laatste stuk zal ik me nog eens buigen. Je moet wel met een goed gevoel afsluiten natuurlijk
Overigens: ik heb de groove de afgelopen paar uur veranderd! De kick heb ik 2 tonen omlaag gebracht, waardoor meer subdruk en een dieper, ietwat langzamer, groovier gevoel. En de bassline daar op aangepast en wat anders geduckt. Dus nu klinkt ie wat zwaarder, dieper, meer groovy ipv dat wat snellere gevoel van hiervoor. Nu klinkt dat veel meer als hoe ik het wilde. Dus denk dat ie nu sowieso ook een andere vibe heeft dat de vorige versie. Het moet een beetje warmte en zwoelheid hebben.
Geüpdatet dus weer.
aaah dat bedoel je. Daar had ik helemaal niet aan gedacht haha.Phaser is die bijv op 7:11 er in komt en op 7:18 echt gaat phasen.
Deze versie is behoorlijk wat beter verder m.i.
Maar die stuttery / tape effecten blijf ik wat rommelig vinden, maarrrrrrrr. Das allemaal heul persoonlijk.
Wil je dat even zwart op wit zetten voor m'n vrouw?Nou, ik vond na een paar keer terugluisteren dat Montfrooij toch gelijk had. Dus dat einde heb ik veranderd. En nog wel wat dingetjes. Volgens mij beter dan vorige versie weer.

Leuke track, beetje Sphongle vibes krijg ik ervan. Knap gedaan ook met die stem.

Wil je dat even zwart op wit zetten voor m'n vrouw?
Maareeeh, strikje erom en klaar!
Mooie track. Met name de lead instrument vanaf 4:43 vond ik erg mooi klinken. Is dat een standaard instrument of heb je die zelf gemaakt?

Gefeliciteerd. Laat na verloop van tijd even weten of je tevreden bent over ze. Ik zoek op zeker moment ook een label, voor als m'n album klaar is.Net mailtje gehad dat iig 4 nummers van me uit gaan komen op een eigen EP, op Zenon Records. Dus dat is wel even fantasique!