Deep psy-tech

Technisch zit ie heel erg goed in mekaar. Maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat veel van je muziek hetzelfde klinkt, ik zou eens één of andere uitdaging doen... iets anders en nieuw.

Snorry. 8>
Succes!

Gloomsel

Technisch zit ie heel erg goed in mekaar. Maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat veel van je muziek hetzelfde klinkt, ik zou eens één of andere uitdaging doen... iets anders en nieuw.

Snorry. 8>
Succes!

Gloomsel
Dank u! Deze ís weer totaal anders dan m'n voorgaande. Als je dat niet hoort, luister je niet goed. :P Dit is veel meer deep psy techno-achtig. Je kan er ook ff voor kiezen me gewoon ff over te slaan een poosje als ik wat nieuws post als je het zat wordt haha

Ik word het niet zat, voor mij is je muziek als een spiegel, meer heb ik daarover niet te zeggen.
Gelukkig, haha
Ik ben niet mezelf aan het herhalen, dat weet ik zeker. Wel ben ik een eigen stijl (voortdurend) aan het ontwikkelen, net als jij toch. :okdan:

Ik heb de sample & hold 'acid' line er aan het begin (ergens rond 2 min dacht ik) helemaal uitgehaald. Luisterde er tijdens een wandeling naar, en dacht: nee, niet daar. Beter nog ff rustig sfeer/vibe opbouwen daar, en dan later pas die lijn waar die beter past. Nog een beetje verder knutselen.

Zit knap in elkaar. Er zitten hele gave overgangen in. Ik ben niet bekend met het genre, te moeilijk voor mij denk ik (haha) maar vooral een te korte spanningsboog. Voor dit soort muziek kun je denk ik ook geen 3 min. edit maken zonder de essentie te verliezen.
Ja dat laatste klopt helemaal...

Groove nog eens onder handen genomen en de hogere bassnote nu verlengt, zodat ie wat meer schwung krijgt nog, meer groove. Ik vind het een heerlijke klinkende verandering iig zelf!
:D

Verder vele finetunings verder. Wat vinden jullie er nu van?

Dit soort muziek beter keer op een feestje testen dan weet je al.snel wat er wel en niet goed aan is..

Dank jullie beiden!

Inmiddels zitten er alweer wat extra toffe stukjes in. Die het net ff nog wat vetter en meer af maken denk ik. Het waren spontane ingevingen, maar ze kloppen denk ik wel. :D Wat vinden jullie?
Met name in de sinewave climax gebeurt nu net ff wat meer..

Back