Young, Wild & Free

Fifth Bot

d[-_-]b

Net een weekje terug van vakantie, 4 weken zonder muziek maken is toch wel lang :P.

Ik was geinspireerd om weer eens wat anders te maken dan bass heavy shit. Het is minimal techno geworden, in de stijl van de uplifting kabbel-de-kabbel techno die je doorgaans op Kompakt Records tegenkomt. Ik vind em zelf wel lekker geworden, de mix moet ik misschien nog wat aan sleutelen.

Thnx heren! Ik heb er toch nog wat aan gesleuteld, sommige layers zaten wat mij betreft wat te hard in de mix. Ik twijfel ook nog aan de bass in de 1e minuut (waarbij de sub er nog niet in zit).

@Montfrooij ja dat is wel een beetje de stijl in de Kompakt Total series.... Tenminste, in de tijd dat ik die veel luisterde, da's zo rond Kompakt: Total 8 tot 15, de meest recente ken ik niet.

Ja. Goed, natuurlijk.

Voor jouw doen heel zonnig :) Chillen in de tuin gaat in elk geval dik prima met deze track.

Wat ik me van Kompakt herinner is dat die releases soms je geduld op de proef konden stellen. Dat heb ik hier totaal niet. Is een compliment -- maar ben nu wel benieuwd hoe een minimale dub-techno track van jouw hand zou klinken.. (dacht in de eerste tellen dat we die kant op zouden gaan, vandaar de gedachte)

Ja. Goed, natuurlijk.

Voor jouw doen heel zonnig :) Chillen in de tuin gaat in elk geval dik prima met deze track.

Wat ik me van Kompakt herinner is dat die releases soms je geduld op de proef konden stellen. Dat heb ik hier totaal niet. Is een compliment -- maar ben nu wel benieuwd hoe een minimale dub-techno track van jouw hand zou klinken.. (dacht in de eerste tellen dat we die kant op zouden gaan, vandaar de gedachte)
Hey thnx!
Ja idd, het was lang niet allemaal ok die Kompakt release, beetje hit en mis waarbij het hele album helemaal top of Total ruk is (pun intended). Maar goed idee, ga ik binnenkort weer eens proberen! Thnx voor je comment!

Back