[Reggae / Dub] The Dark Night of the Soul

PsychoBob

Ouwe rot
The Dark Night of the Soul.jpg

Attachments

• The Dark Night of the Soul.mp3
    9,2 MB
Klinkt weer lekker hoor :okdan:

Ergens een tape delay breakdown zou niet misstaan in niet verder weg te dubben.

Misschien de tweede keer dat je vocal erin zit de blazersectie wat anders laten spelen of een kwint verhogen ofzo. Nu is het ietwat cheesy omdat beide dezelfde melodie hebben.

Thanks, guys!

En tikkeltje meer variatie inderdaad, maar voor de rest is die perfect en niets meer aan doen! :okdan:

Klinkt goed. Wel wat karig met info erbij waardoor ik me niet echt een beeld kan vormen van het creatieve proces. Welke synths/plugins (pf zelfs ai?) heb je bijvoorbeeld gebruikt? En wat is de achtergrond van de track? Maak je bijvoorbeeld vaker reggae, of was dit een eenmalig – overigens zeer geslaagd – experiment?

Groet, Dorian

Ik gebruik geen AI, geen loops en geen voorafgespeelde samples. Alles ingespeeld in Reaper. Ik heb hier gebruikt: echte percussie, Superior Drummer 3, Modo Bass, Kontakt, ACE, UVI Workstation.

Oh ja, ik maak zeker vaker reggae. Als je benieuwd bent kun je me vinden op alle digitale diensten onder Alex Mumbee (YouTube, Spotify, Deezer, etc, etc.)

:D Thx!

Klinkt erg lekker maar dat wasbord had voor mijn gevoel wat meer tegen de maat in gemogen.

Lekkere track.
Ik mis nog een bas die iets anders speelt dan wat de gitaar doet :).

Oh en als je een bestand toevoegt, kun je op 'insert' klikken, dan krijg je een handige player in het bericht ipv een bestand.

Schermafbeelding 2026-02-20 131004.jpg

Dank u

Back