Dozart - Part Of The Game

Dozart

Ouwe rot
Goedendag!

Afgelopen week weer aan een nieuwe track gewerkt. Tijd om weer ff te posten voor fietbek.
Er zit een oude vage 90's vocal sample in die destijds gebruikt is in een aantal mixen. Ik ken 'm nog uit de tijd dat ie op Yabbadabba Dance 3 stond (als kind van een jaar of 10) :D Wilde er altijd al eens een keer zelf wat mee doen.

Wat vinden jullie ervan?

• Kick/bass verhouding goed?
  • Voldoende onderhoudend?
  • Nog matige stukjes die beter kunnen?
  • Hoe vinden jullie de mix klinken?
  • Andere dingen?

En… stel je staat deze zomer op een festival en je hoort dit β€” zou dit je een beetje in een dans/trip-flow kunnen brengen denk je?

Ben benieuwd πŸ‘€

Laatst gewijzigd:
Headroom/eq is oke :okdan: maar lijkt iets te zacht opgenomen (loudless) Het kan ook aan mij liggen, ik luister via de koptelefoon.

Net geen Yeah, Ho, Yeah, Ho, ('80 sample's):D

Sample's zijn gaaf ge-edit!:okdan:

Gave psy-trance!

Laatst gewijzigd:
Headroom/eq is oke :okdan: maar lijkt iets te zacht opgenomen (loudless) Het kan ook aan mij liggen, ik luister via de koptelefoon.

Net geen Yeah, Ho, Yeah, Ho, ('80 sample's):D

Sample's zijn gaaf ge-edit!:okdan:

Gave psy-trance!
Thanks man! :okdan:

Nou, ik dacht eens ff kijken op welke LUFS dit zit. Toch op z'n -8,5 integrated.
Dat heb ik ergens tijdens het maken iig een beetje losgelaten, want die irritante intersample peaks die je dan vaak krijgt en dat dan weer kan gaan oplossen ipv muziek maken vind ik vaak toch wel behoorlijk irritant. Maar blijkbaar heb ik dat toch ergens weer op loudness gebracht haha. Soms weet ik ook niet meer wat ik allemaal doe in zo'n productie geloof ik. :P
Maar goed, dat is wel luid genoeg eigenlijk? :D

Laatst gewijzigd:
Ik kon hem ook niet eerlijk beluisteren. Ik weet ook niet wat die loudness hype inhoud. En ik weet niet hoeveel of zelfs wat LUFS zijn. Ik gooi een limiter en een compressor aan de eindbus en dat was het. πŸ™‚

Ik heb altijd aan het einde van de masterbus 'youlean loudness meter'. Gratiesch en voor niks. Wel handig daarvoor :)

Ik heb er net nog ff een keertje aan gezeten. Paar subtiele dingetjes nog ff rechtgezet meer naar m'n gevoel.
Ik vind 'm zo wel af.

Wat vind u?

Nog eens goed gesleuteld @ het low end en 't stereo gebeuren. Nu vind ik de track nog veel meer af :)
Feedback erop? Voel u vrij.

Laatst gewijzigd:
Heb weinig met die vocal-sample, dus we gaan in de basis al langs elkaar (aangezien de track daarop is gebouwd).

Maar qua productie weer rete-strak. :okdan:

Dit nummer vandaag - vrije dag - tot next level getracht te brengen. 8) Release-ready geprobeerd te maken. Zijn er nog een paar extra kritische oren die willen luisteren en vingers die willen typen misschien?

Back