ik zoek iets zoals dit: een rack stand voor op de grond

klinkske

boeketje voor de vrouw
Maar dit is niet meer te vinden / kopen? Of kent iemand de juiste zoekterm / merk

Scherm­afbeelding 2026-05-12 om 20.26.11.png

Innox WS-04 studiorack heet 't, is nt meer te verkrijgen dus dat wordt n 2e handsje of zelf klussen of n alternatief?

ja ik wil iets dat ongeveer onder een desk staat, op hoek, zodat t vanop een stoel zichtbaar binnen armlengte te bedienen is.

Qua ergonomie ongeveer hetzelfde:

Thon Studio Side Rack 10U oak – Thomann Nederland Thon Studio Side Rack 10U oak
mja qua prijs daarentegen :D

@demian ja ik had al contact met hem, is enkel n flink end rijden. Ik puzzel thuis nog even met wat jaspers en k&m stands, wie weet kom ik er over 30 minuten al op terug :)

even later een test opstelling

F3585C5E-5113-4805-83AF-253227DDFF4B_1_105_c.jpeg

Wellicht heb je iets aan dit soort 19-inch 'wall mount racks' uit de server-wereld? Ze zijn makkelijker in allerlei hoeken te monteren aan de muur of een simpel meubeltje, en nog redelijk betaalbaar:

Of dit soort kant-en-klare server racks die onder een hoek staan:

Of voor 14 euro bij Bax:

Laatst gewijzigd:
De INNOX Iva ligt hier op stock :) Ik heb er een boel. Maar die hoek is onvoldoende, en de kwaliteit om er diepe racks in te stoppen op hoek met die puntlas hier en daar, ik heb daarom de k&m maar genomen (voor de foto hierboven)
ik wou er eigenlijk 2 naast elkaar. Maar de poten vh meubel erboven worden dan n uitdaging

Dank voor t meedenken allen

dit geeft een beter idee over de hoek die ik wil
Komt zo ook niet tegen de grond, ideaal voor die maat 45 van me :walker:

IMG_6090.jpeg

Back