musicheaven
Ouwe rot
neen geen sampler 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik moest het even opzoeken, maar ik had in het verleden wel een probleem met passieve mult in combinatie met mijn 4ms RCD.Ik zie geen voordeel bij buffered voor kloksignalen, werkt prima met passieve mults.
Zeker zeldzaam, die kende ik nog niet. Denk dat de kans wel zeer klein is dat je zo'n module tegen komt.Ik moest het even opzoeken, maar ik had in het verleden wel een probleem met passieve mult in combinatie met mijn 4ms RCD.
Het zal inderdaad alleen niet veel voor komen. Ik heb er met mijn huidige setup iig geen last meer van (RCD is ook al lang weg).
Zou ook niet uit moeten maken, dat verschil komt vooral omdat de meeste mensen toch eerder dingen vanuit midi aansturen dan midi synths met cv aansturen.Wat betreft syncen, is er nog (kwalitatief) verschil in de richting van conversie? Ik zie meer midi-to-cv modules dan cv-to-midi. Misschien zoek ik daar teveel achter, maar het valt me op.
ja, dit kan een topic ansig worden hoor.Wat betreft syncen, is er nog (kwalitatief) verschil in de richting van conversie? achter, maar het valt me op.
gelukkig bijna bedtijd..
Ik denk dat door voltage verlies bij de passieve mult dat het signaal net niet sterk genoeg meer was om de drempelwaarde voor de input te overstijgen.dag smartbits, wat was het probleem met de RCD?
Welke gear heb je dan? Wellicht dat er iets tussen staat wat richting Elektron komt kwa clock stabiliteit?neen geen sampler![]()