OpenHiHats
Ouwe rot
Een keertje iets langzamers, waarom ook niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dankje! Ik moet zeggen dat deze op ook gewoon niet fijn klonk op hoger tempo. Ik heb het natuurlijk wel geprobeerd.Lekker basje.
Voelt wat loom maar dat was de intentie en ja waarom ook niet. Beetje old skool detroit techno sfeertje. Wellicht dat de sound van het synth melodietje wat standaardjes aandoet?

De kritiek op de saaie/standaard geluiden krijg ik vaker. Ik snap het wel. Een beetje meer pit kan wel. Maar ik merk steeds vaker dat ik ook gewoon echt van vrij simpele geluiden hou. Zeer sound design-heavy geluiden of drums die met fx onherkenbaar zijn vervormd zal je mij niet snel op betrappen. Misschien verandert dat nog.
Ik vind de 'rare' geluiden bij jou altijd wel heel leuk, dus vooral mee doorgaan! Het is natuurlijk ook gewoon fijn om naar meer originele geluiden te luisteren.Ja valt wat voor te zeggen. Moeilijk doen en zoeken naar ongebruikelijke geluiden is ook niet percee beter. Heb zelf meestal de neiging om dat wel te gaan doen.

Ik zou het zelf denk ik wel fijner vinden als de decay van die snare een stuk korter is. Denk dat het dan meer grooved en minder chhhh klinkt. Maargoed dat is misschien smaak.