Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er tegen in gaan. Heb dit ook gehad met een track dat TOTAAL niet leek op wat ze zeiden(of hun algoritme). M'n track stond snel terug online.jezus soundclouds stomme systeem zegt dat het een copyrightschending is...
de tracks lijken niet eens op elkaar, sommige drum samples klinken enigzins gelijk.
Ja heb er een melding van gemaakt, hoop dat het niet te lang duurt.er tegen in gaan. Heb dit ook gehad met een track dat TOTAAL niet leek op wat ze zeiden(of hun algoritme). M'n track stond snel terug online.
ik denk paar dagen max. Ging wel snel voor zover ik mij herinner.Ja heb er een melding van gemaakt, hoop dat het niet te lang duurt.
Dank voor het luisteren!Mooie track.![]()
De chords is niet eens het probleem maar
de té zachte drum/bassloop, die staat qua frequentie bijna dicht en mag wat openener.

Ja dank voor je feedback, ik ga er nog eens over peinzen als ik weer thuis benDuptechno is mij niet bekend, wel snoeiharde 120/160 BPM techno, dus die vergelijking is makkelijk gelegd.
Ik denk alleen dat je het volume van de bass/drum iets harder mag zetten zonder dat sup verdwijnt of meteen gaat clippen.
en gaat het clippen? dan wordt het compressen en limiten. Tja, dat zijn supbassen en die zijn gemeen.![]()

Tja, Dat jou nummer geweerd wordt ligt waarschijnlijk niet aan jou “copy”.copyrightschendig
Hij staat nu hier:kan m niet v inden
moody as a mf!