OpenHiHats
Ouwe rot
Maar dan dat ene hoekje van 1992.
Drums out 1: Kick
Drums out 2: Rest
Pad: Korg Prologue
Delay time pitch shift-dingetje: Dreadbox Typhon
Keys: Yamaha DX100
Fluiterig antwoordlijntje: Dreadbox Typhon
Notities:
- Ik ben niet tevreden met de FM-keys. Klinkt te bandpassed. Had meer harmonics moeten hebben, of in hogere pitch gemoeten. Hoorde ik tijdens het tracken eigenlijk ook al, maar toch doorgaan, hè.
- Als rond 03:05 de twee geluiden bij elkaar komen wordt het wat te gortig, denk ik zo. Ze zitten elkaar ook in de weg.
- Toms als 'baslijn' wordt op een gegeven moment waarschijnlijk wat vervelend, vooral als er geen variatie in zit. Die toms goed laten klinken is moeilijk.
- De drums hadden meer variatie kunnen gebruiken
- Ik mis waarschijnlijk sub, dat kan ik niet horen.
- Mixen is fucking moeilijk en maar matig leuk. En ik wil een studio met monitors en goede akoestiek ipv een koptelefoon.
- Verder met de sfeer wel tevreden.
Alle commentaar en feedback is welkom!

Drums out 1: Kick
Drums out 2: Rest
Pad: Korg Prologue
Delay time pitch shift-dingetje: Dreadbox Typhon
Keys: Yamaha DX100
Fluiterig antwoordlijntje: Dreadbox Typhon
Notities:
- Ik ben niet tevreden met de FM-keys. Klinkt te bandpassed. Had meer harmonics moeten hebben, of in hogere pitch gemoeten. Hoorde ik tijdens het tracken eigenlijk ook al, maar toch doorgaan, hè.

- Als rond 03:05 de twee geluiden bij elkaar komen wordt het wat te gortig, denk ik zo. Ze zitten elkaar ook in de weg.
- Toms als 'baslijn' wordt op een gegeven moment waarschijnlijk wat vervelend, vooral als er geen variatie in zit. Die toms goed laten klinken is moeilijk.
- De drums hadden meer variatie kunnen gebruiken
- Ik mis waarschijnlijk sub, dat kan ik niet horen.
- Mixen is fucking moeilijk en maar matig leuk. En ik wil een studio met monitors en goede akoestiek ipv een koptelefoon.
- Verder met de sfeer wel tevreden.
Alle commentaar en feedback is welkom!
Laatst gewijzigd: