Birds [Melodic House]

Dank voor het luisteren en je reactie. Bij gebrek aan een zanger, en de behoefte dit nummer echt wat vocals te geven vereiste creativiteit en veel te veel werk achteraf bezien, kan beter een zanger zoeken. Ik heb de tekst met Vsynth in midi tekstblokken geprogrammeerd, veel trail en error. Vervolgens wat online vocal swap tools gebruikt voor de backing vocals.

Toch nog veel trial en error dus met vsynth? Geen ervaring mee maar wat youtube reclame betreft zou het makkelijk moeten zijn(?) :dubbel:

Nahja, vind maar even een goede bij je track passende echte zanger. Dan kan dit best een handige manier zijn!

Dank voor het luisteren en je reactie. Bij gebrek aan een zanger, en de behoefte dit nummer echt wat vocals te geven vereiste creativiteit en veel te veel werk achteraf bezien, kan beter een zanger zoeken. Ik heb de tekst met Vsynth in midi tekstblokken geprogrammeerd, veel trail en error. Vervolgens wat online vocal swap tools gebruikt voor de backing vocals.
vet gedaan man! ik wil dat ook wel eens proberen! hoelang eas je met de vocals bezig bij deze?
good job!

Back