Dutch Modular Fest 2026

OK ik overweeg intussen ook die kant op te komen. Ik vind modular nog steeds intimiderend en wazig, maar ik heb intussen toch een 'soort van' setup. Ik ben alleen nog niet blij met wat het doet en hoe dat gebeurt. Dus mijn hoop is wat inspiratie op te doen en ideeën te krijgen over hoe nu verder...

OK ik overweeg intussen ook die kant op te komen. Ik vind modular nog steeds intimiderend en wazig, maar ik heb intussen toch een 'soort van' setup. Ik ben alleen nog niet blij met wat het doet en hoe dat gebeurt. Dus mijn hoop is wat inspiratie op te doen en ideeën te krijgen over hoe nu verder...
Er is hoop!
Ik kom vandaan van waar jij nu bent: wat moet ik met wazige en out-of-control shit... en de mensen die mij probeerden uit te leggen wat de bedoeling was, begreep ik ook niet.
Maar langzaam komt daar verandering in :)

... dan is DMF bij uitstek de plek om naar toe te komen en eens met gelijkgestemde te praten. OF uitlegt te krijgen van makers of kennis op te doen via een workshop.

Ik zeg, kom!

Back