Omdat ik ze te weinig gebruik tov mijn andere synths. Bij deze te koop:
Roland JP-8080
In nieuwstaat.
Begin dit jaar alle VR’s (potentiometers) vervangen door exact fabrieks-af dezelfde ALPS. Werken weer 25+ jaar extra mega nauwkeurig. (0-127 en -64 - +64 precies als hoort. )
Tevens batterij vervangen en condensatoren ge-recapped. (Low ESR ETC.)
OS 1.04
Wat een warm melk wolkerig of scherp ding. Van genoten. Kunt er niet vabaf blijven!
Richtprijs €1500,- (vanwege totale revisie rond die koers)
Access Virus KC
In heel degelijke nieuwstaat. Gebouwd als een tank, voelt als een kluis, klinkt als….. tja.. de beste uit de Virus serie IMHO. Deze zie je niet vaak voorbij komen! Heeeeel veel plezier aan gehad.

OS op 6.5 (niet de laatste crappy buggy beta met AMP release issues en MIDI sync etc.)
Ook begin dit jaar service gehad.
Preventief en waar nodig cap’s vervangen, alsmede een afwijkend van standaard rood, eigenwijs blauw LCD schermpje.
Ribbon kabels preventief opnieuw geknepen/gemaakt met dikkere kern binnendraad.
Richtprijs €1500- (vanwege totale revisie rond die koers, bovendien gaat deze KC op Ebay voor flink meer
, maar hoef niet de jackpot)
PS: Bij de JP-8080 verplicht ik je om hier te testen en materiaal/sound voor een track te maken. (Of een hele track samen in elkaar bakken nog liever)
ECHT VERPLICHT!!
Roland JP-8080
In nieuwstaat.
Begin dit jaar alle VR’s (potentiometers) vervangen door exact fabrieks-af dezelfde ALPS. Werken weer 25+ jaar extra mega nauwkeurig. (0-127 en -64 - +64 precies als hoort. )
Tevens batterij vervangen en condensatoren ge-recapped. (Low ESR ETC.)
OS 1.04
Wat een warm melk wolkerig of scherp ding. Van genoten. Kunt er niet vabaf blijven!
Richtprijs €1500,- (vanwege totale revisie rond die koers)
Access Virus KC
In heel degelijke nieuwstaat. Gebouwd als een tank, voelt als een kluis, klinkt als….. tja.. de beste uit de Virus serie IMHO. Deze zie je niet vaak voorbij komen! Heeeeel veel plezier aan gehad.
OS op 6.5 (niet de laatste crappy buggy beta met AMP release issues en MIDI sync etc.)
Ook begin dit jaar service gehad.
Preventief en waar nodig cap’s vervangen, alsmede een afwijkend van standaard rood, eigenwijs blauw LCD schermpje.
Ribbon kabels preventief opnieuw geknepen/gemaakt met dikkere kern binnendraad.
Richtprijs €1500- (vanwege totale revisie rond die koers, bovendien gaat deze KC op Ebay voor flink meer
PS: Bij de JP-8080 verplicht ik je om hier te testen en materiaal/sound voor een track te maken. (Of een hele track samen in elkaar bakken nog liever)
ECHT VERPLICHT!!
Attachments
-
IMG_4681.jpeg275,4 KB · Bekeken: 171 -
IMG_4683.jpeg262,3 KB · Bekeken: 129 -
IMG_4684.jpeg179,5 KB · Bekeken: 115 -
IMG_4686.jpeg265,2 KB · Bekeken: 105 -
IMG_4691.jpeg115,9 KB · Bekeken: 125 -
IMG_4704.jpeg343 KB · Bekeken: 125 -
IMG_4699.jpeg249,1 KB · Bekeken: 152 -
IMG_4693.jpeg219,2 KB · Bekeken: 142 -
IMG_4694.jpeg173,7 KB · Bekeken: 137 -