En voor wie toon je dat medeleven dan behalve voor de bühne? Het is niet dat haar nabestaanden hier meelezen ofzo. Gezien de huidige instellingen verschijnt deze pagina niet eens op Google. Er is vast wel ergens een online condoleanceregister.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maakt dat wat uit? Als er een zanger of zangeres is overleden en dat wordt gepubliceerd bij nu.nl oid, wordt er daar ook met geen negatief ondertoon een bericht geplaatst. En dat wordt ook nooit gelezen door bekenden en bloedverwanten van die overleden artiest.En voor wie toon je dat medeleven dan behalve voor de bühne? Het is niet dat haar nabestaanden hier meelezen ofzo. Gezien de huidige instellingen verschijnt deze pagina niet eens op Google. Er is vast wel ergens een online condoleanceregister.
Terecht toch? Je kunt hier in deze topics medeleven tonen en niet aankomen met bijvoorbeeld dat diegene kutmuziek maakte. Gewoon zwaar respectloos
Misschien moet je mijn tekst beter lezen: ik heb over mensen die hier plaatsten dat ze kutmuziek maakteZwaar respectloos om te vinden dat dolly of jerney geen bal te maken hebben met synths en hier dus, dood of levend, niets te zoeken hebben IMHO? Wat heeft dat met respect te maken? Genoeg andere plekken om die artiesten te herdenken als je daar behoefte aan hebt.
Ach, alles op zijn tijd. Maar ik vond Dolly Parton ook in het genre geen uitblinker. Wel een tof mens (voor zover je dat kunt beoordelen op iemands publieke persona), zoals al eerder gezegd.Ik voel een metal vs country discussie opkomen...![]()
Misschien moet je beter citeren, want in mijn post, die je citeerde, staan helemaal geen kwalificaties. Alleen dat artiesten die niks met synths hebben te maken en niet hier thuishoren. En ik noemde Ozzy wat dat betreft al.Misschien moet je mijn tekst beter lezen: ik heb over mensen die hier plaatsten dat ze kutmuziek maakte
Nee hoor, ik kan de meesterlijke gitaarrif van Iron Man net zo waarderen als de liedjes van John DenverIk voel een metal vs country discussie opkomen...![]()
En Ozzy heeft 0,0 met synths te maken gehad
Hoezo beter citeren? Mijn vraag in die post sloeg aan op jouw reactie.. De rest heeft indirect met je post te maken gehadMisschien moet je beter citeren, want in mijn post, die je citeerde, staan helemaal geen kwalificaties. Alleen dat artiesten die niks met synths hebben te maken en niet hier thuishoren. En ik noemde Ozzy wat dat betreft al.
Ozzy had een Arp 2600. Die heb ik zelfs niet.En Ozzy heeft 0,0 met synths te maken gehad
Dollywood en Ozziwood samen naar de Hollywoodhemel or hellOk, ik ga m'n popcornmaker ff uit de kast trekken mensen...