Dolly Parton op 80-jarige leeftijd overleden.

En voor wie toon je dat medeleven dan behalve voor de bühne? Het is niet dat haar nabestaanden hier meelezen ofzo. Gezien de huidige instellingen verschijnt deze pagina niet eens op Google. Er is vast wel ergens een online condoleanceregister.

En voor wie toon je dat medeleven dan behalve voor de bühne? Het is niet dat haar nabestaanden hier meelezen ofzo. Gezien de huidige instellingen verschijnt deze pagina niet eens op Google. Er is vast wel ergens een online condoleanceregister.
Maakt dat wat uit? Als er een zanger of zangeres is overleden en dat wordt gepubliceerd bij nu.nl oid, wordt er daar ook met geen negatief ondertoon een bericht geplaatst. En dat wordt ook nooit gelezen door bekenden en bloedverwanten van die overleden artiest.

Terecht toch? Je kunt hier in deze topics medeleven tonen en niet aankomen met bijvoorbeeld dat diegene kutmuziek maakte. Gewoon zwaar respectloos

Zwaar respectloos om te vinden dat dolly of jerney geen bal te maken hebben met synths en hier dus, dood of levend, niets te zoeken hebben IMHO? Wat heeft dat met respect te maken? Genoeg andere plekken om die artiesten te herdenken als je daar behoefte aan hebt.

Zwaar respectloos om te vinden dat dolly of jerney geen bal te maken hebben met synths en hier dus, dood of levend, niets te zoeken hebben IMHO? Wat heeft dat met respect te maken? Genoeg andere plekken om die artiesten te herdenken als je daar behoefte aan hebt.
Misschien moet je mijn tekst beter lezen: ik heb over mensen die hier plaatsten dat ze kutmuziek maakte

Zullen we dan ook lopen zeiken over de topic waarin staat dat Ozzy was overleden?

Ik voel een metal vs country discussie opkomen...:D;)
Ach, alles op zijn tijd. Maar ik vond Dolly Parton ook in het genre geen uitblinker. Wel een tof mens (voor zover je dat kunt beoordelen op iemands publieke persona), zoals al eerder gezegd.

Misschien moet je mijn tekst beter lezen: ik heb over mensen die hier plaatsten dat ze kutmuziek maakte
Misschien moet je beter citeren, want in mijn post, die je citeerde, staan helemaal geen kwalificaties. Alleen dat artiesten die niks met synths hebben te maken en niet hier thuishoren. En ik noemde Ozzy wat dat betreft al.

Misschien moet je beter citeren, want in mijn post, die je citeerde, staan helemaal geen kwalificaties. Alleen dat artiesten die niks met synths hebben te maken en niet hier thuishoren. En ik noemde Ozzy wat dat betreft al.
Hoezo beter citeren? Mijn vraag in die post sloeg aan op jouw reactie.. De rest heeft indirect met je post te maken gehad

Ik had het over 'veelal kutmuziek', niet Harry. Een weinig genuanceerde kwalificatie en wellicht wat te zwaar aangezet. Maar zij is wel het soort artiest waarvan ik maximaal 2 of 3 liedjes kan horen, en dan moet het af. Daarentegen vond ik haar in interviews enig. Dus verder geen negatieve feelings richting deze mevrouw.

Weet-je-datje:
De meeste ruzies ontstaan rond uitvaarten en bruiloften. 😜

Dolly’s overlijden op SF vermelden?
🫤 lekker belangrijk.

Geïrriteerd reageren tegen dit topic?
🫤 lekker belangrijk.

En zou er behoefte zijn aan regels, stel ik voor:

Dolly niet (want geen aantoonbare connectie met synthesizers) en Ozzy wel want hij was een 2600 gebruiker van het eerste uur.

Peace ✌️

Back