De Dodendraad. Muzikant of producent overleden? Deel het hier!

Nap

Nieuwkomer
Helaas, het is weer eens zover. Een muzikant of producer is overleden. Hij of zij was echter niet iconisch in de elektronische muziek dus een eigen draadje is wellicht niet gepast. Maar het verscheiden dient niet onvermeld te blijven. Doe het hier!

1787901927832.png

"De [...] Dodendraad [...] was een 332 kilometer lange draadversperring die tijdens de Eerste Wereldoorlog door de Duitse bezetters van België werd aangelegd langs de grens tussen het bezette België en het neutrale Nederland." - Wikipedia

Ja, prima. Maar m'n eigen suggestie die ik deed voor "de grote wie-is-er-nu-dood draad" bekt wat lekkerder, denk ik.

Moeten we dan voor alle zuurpruimen (incl ondergetekende) dan niet ook die 'Wat doet die dooie hier op synthforum'-draad opstarten?

Zou toch zonde zijn om al dat geruzie over respect-versus-gatekeeping te moeten missen.

Moeten we dan voor alle zuurpruimen (incl ondergetekende) dan niet ook die 'Wat doet die dooie hier op synthforum'-draad opstarten?

Zou toch zonde zijn om al dat geruzie over respect-versus-gatekeeping te moeten missen.
Zullen we dan ook voor andere topics doen zoals trappisten- en binnenmutsentopics?

En wat heeft respect met gatekeeping te maken? Volgens mij lees je niet goed

Laatst gewijzigd:
Yayoi Kusame is ook doorgereisd. Zij produceerde schilderijen met synthetische verf en heeft tegelijkertijd decennialang geprobeerd het bekende Clavia rood in haar haardos te reproduceren. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat forumlid Ytse met het rood in zijn avatar dichterbij is gekomen.

Attachments

• Nord.png
    Nord.png
    2 MB · Bekeken: 5
  • Ytse.png
    Ytse.png
    26,8 KB · Bekeken: 5
Laatst gewijzigd:
Asking for a friend, vallen SF leden ook onder

Muzikant of producent​

?

Ben benieuwd hoe lang t duurt voor ik m'n popcornmaker weer uit de kast moet halen.

Mooi woord, Dodendraad. Zo kwam ik laatst het woord "hondenbom" tegen. Wat mij als kattenliefhebber erg deed lachen. Ook een Duitse uitvindng (Hundebombe). Ik kwam het op een Wikipediadwaaltocht tegen. Van medicijnen naar explosieven naar knalerwten naar de hondenbom ( Knalerwten - Wikipedia ). Zo kom je nog eens nergens.

De dodendraad, daar was ik vorig jaar toevallig nog vlakbij op vakantie, ook even wezen kijken, er was weinig te zien maar wel een indrukwekkend verhaal. Ben benieuwd wie er de rest van het jaar in verstrikt raakt hier.

Back