Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren met mijn oudste telg naar de bios en daarna uit eten geweest. Making memories enzo, het was echt heel leuk. Maar al met al toch ongeveer een Behringer uitgegeven.

Als je altijd aan het klussen bent heb je geen tijd meer voor je muziekWat bij mij goed hielp om vermogen op te bouwen was vroeg een huisje met veel werk aan kopen, dat werk zelf doen, verkopen, herhalen met groter huis. Je werkt wel anderhalve job zo, maar je bouwt eigen vermogen op ipv huur te betalen én je hebt een eigen plek voor je

Dat is inderdaad meerdere periodes het geval geweest. Ik heb nog steeds regelmatig geen tijd voor muziek.Als je altijd aan het klussen bent heb je geen tijd meer voor je muziek![]()
En nog geen klein beetje! Maar wel voor een eindige periode.Bezoekjes aan de Bouwmaat en de notaris drukken ook op het synthbudget.
Ja, ik heb nog wel wat liggen, maar wat zoek je?@Grumble heb je nog 8/12 bit dac’s?

De ene persoon die mij geregeld ongevraagd financieel advies geeft, is zelf één financiële puinhoop.![]()

Bij de loodgieter thuis lekt de kraan ook altijd zeggen ze.