Wees een vrek en vul je synth rack!

Ik heb vroeger wedstrijden gedaan met aandelen winsten, een tijdje op crypto geleefd.. maar na 2 jaar RTLz kijken begon ik in de lach te schieten en heb ik alles de deur uit gedaan.. heerlijk

Gisteren met mijn oudste telg naar de bios en daarna uit eten geweest. Making memories enzo, het was echt heel leuk. Maar al met al toch ongeveer een Behringer uitgegeven.
:D

Wat bij mij goed hielp om vermogen op te bouwen was vroeg een huisje met veel werk aan kopen, dat werk zelf doen, verkopen, herhalen met groter huis. Je werkt wel anderhalve job zo, maar je bouwt eigen vermogen op ipv huur te betalen én je hebt een eigen plek voor je synths!

Wat bij mij goed hielp om vermogen op te bouwen was vroeg een huisje met veel werk aan kopen, dat werk zelf doen, verkopen, herhalen met groter huis. Je werkt wel anderhalve job zo, maar je bouwt eigen vermogen op ipv huur te betalen én je hebt een eigen plek voor je
Als je altijd aan het klussen bent heb je geen tijd meer voor je muziek:)

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Als je altijd aan het klussen bent heb je geen tijd meer voor je muziek:)
Dat is inderdaad meerdere periodes het geval geweest. Ik heb nog steeds regelmatig geen tijd voor muziek.

Je kan niet alles hebben; een dag heeft maar zoveel uren en een euro rolt maar zo ver. Ik denk, alles bij elkaar genomen, dat ik voor mijzelf gekozen heb voor minder uren maar mooiere synths.

Dat klussen is ook niet eeuwig, je kan op een gegeven moment het ook afronden. Of weer elders opnieuw beginnen, als dat je aanspreekt.

Ik ontwerp en bouw vrijwel alles zelf.
Vóór mijn pensionering kon ik een paar samples per week krijgen, denk aan DAC’s, ADC’s, opamps, Programmable Waveform Generatoren, allerlei analoge en digitale ic’s, etc. enz.
Veel goedkoper kan haast niet 🤣👍🏻

@Grumble heb je nog 8/12 bit dac’s?

Nog een tip! Ruim je zolder op je zult verbaast zijn wat je allemaal vind als je stiekem toch al jaren in een bepaalde hoek spullen koopt en verzamelt. Ik heb enorm veel inspiratie om er nu een fijne werkplek van te maken met de gevonden spullen.

Screenshot_20241008_133311_Chrome.jpg

Ik weet het niet? Waar ik wel in geloof is:
99% van de mensen rond je met goede raad omtrend geld vriendelijk negeren.

Ik heb bijna alle stekkerdozen met led verlichting (aanknop) vervangen, maar zou het wat zijn om een stekkerdoos te hebben die gewoon om de minuut knippert of kost dat net zo weinig energie en zal wel niet de moeite zijn?

Back