Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robert Johnson was als eerste lid van de “Club van 27”.Michael Jackson: 50 jaar
David Bowie: 69 jaar
Freddie Mercury: 45 jaar
Elvis Presley: op 42 jaar
John Lennon: 40 jaar
Jimi Hendrix: 27 jaar
Kurt Cobain: 27 jaar
Jim Morrison: 27 jaar
Amy Winehouse: 27 jaar
Janis Joplin :27
dat niet maar hij heeft een zoon die nu koning is, dan is ie wel een soort van producer toch?Koning Harald V van Noorwegen overleden. Hij speelde zover bekend geen instrument.
ja maar dat had ie afgesproken op een kruispunt met de duivel in ruil voor een gitaarles. telt dat wel dan?Robert Johnson was als eerste lid van de “Club van 27”.
Denk het wel. Er gaat een soortgelijk verhaal over Buckethead. Wat hij precies uit die deal haalde is niet helemaal bekend. Maar de duivel kreeg in elk geval gitaarles.ja maar dat had ie afgesproken op een kruispunt met de duivel in ruil voor een gitaarles. telt dat wel dan?
Gast! Als je te kampen hebt met dat soort wensen zou ik hulp zoeken of een ander forum opzoeken die daar voor open staat.is dit ook de plek voor een doden wishlist? of poll?
Ja precies, dat had het natuurlijk ook echt nog extra grappig gemaakt allemaal. Sorry, my bad!oh ik had natuurlijk een smiley oid moeten toevoegen zodat iedereen t zou begrijpen. leek mij nogal duidelijk maar zo zie je maar
WTF is dit nou weer voor random lijstje?Nederlanders RIP.
Herman Brood: 54 jaar
Rob de Nijs: 82 jaar
George Kooymans: 77 jaar
Henny Vrienten: 73 jaar
Jan Veerman: 76 jaar
iemand vergeten? zal best wel:
![]()
Overlijdensberichten bekende Nederlanders
Blijf op de hoogte van recent overleden bekende Nederlanders. Ontdek biografieën, herinneringen en nieuws over BN’ers die zijn overleden.www.afscheid.online