Ik vind het nummer echt heel, heel goed, maar neem daarom ook even de ruimte om wat opmerkingen te plaatsen - doe er uiteraard mee wat je wilt.
- nogmaals, en om te beginnen, ik vind dit heel goed, knap gecomponeerd, sfeervol, echt schitterend gedaan!
- maar het is me net iets te voorzichtig, ingehouden. Er is geen moment waarop het echt helemaal los komt of gaat, wat ik jammer vind.
- dat zit deels in je instrumentatie. Die is keurig, slim, netjes, maar schuurt nergens en raakt daarom - in mijn mening - een stuk minder.
- deels zit het ook in de zang die, AI of geen AI, ook te keurig, netjes, veilig in het midden blijft.
Het nummer mist naar mijn mening 'emotionele dynamiek', expressie, hoe je het ook wilt noemen. Het is is goed, maar komt nergens echt los en raakt daarom niet echt. Ik zou proberen om je arrangement nog iets krachtiger te maken en ik zou je echt aanraden om eens een keer een echte zangeres te proberen. Iemand die echt emotie, variatie en expressie erin kan leggen. Via een website als
www.fiverr.com is dat heel eenvoudig en het hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik vind echt dat dit nummer het verdient.
Echt, heel knap gedaan! Ik zet 'm nog een keertje op.