[track] Breekbiet

vind een leuke track! alleen wat jammer van die 4/4 plofkick (alla commerciele gabberbillie) en het einde is natuurlijk nog wat te abrupt! wat de rest zegt over de power daar kan ik inkomen, daar kan nog wat aan gesleuteld worden.... maar ik vinnem leuk!!!

Origineel geplaatst door funkdecoder
Dan klopt de naam breekbiet niet meer ;).
jahaaa want je track breekbiet noemen en er een 4/4 kick onder zetten is toch wel erg gewaagd.....
nee isniezot dat mag je niet doen, stout hoor.

breakbeat klinkt lekker oldskool. gewoon vet. Lekker vervelend blij, beetje donkey rubarb, of hoe het ook heten mag.

jah, erg lekker. :)

Gaat Naton ook eens naar de Breekbiet.
..
FX in het begin klinken mooi rijk en helder. OK het ritme is super snel. (voetzoekers op de voeten)
Ik vind vooral veel geluiden en kicks erg schel en onnatuurlijk.. haast ranzig.
(maar daar gaat het niet om natuurlijk..)
Nope niet helemaal moin smaok.

originaliteit 4/7
geluidskwaliteit 4/7
productie 5/7

Ik hoop niet dat t als n belediging klinkt maar de 1st 14 seconden vind ik het best.:erm:

nice trackje. de trak mag alleen wat meer power hebben, kvind het nog wat vlak klinken. Niet je beste werk, maar wel een cool tussendoortje.

kvind dit de beste track van je tot nu toe. Heb ook nog ni alles gehoord.. Zeeeer vette drums! Melodietje gaat wat afzagen op den duur. En die 4/4 kick... smijt die er maar uit!! Hij klinkt hier ook goed. Veel power.. kweeni wat de andere juist bedoelen? :confused:
En indeed, een vette breekbiet. :)

Origineel geplaatst door ikke
kvind dit de beste track van je tot nu toe. Heb ook nog ni alles gehoord..

volgens mij moet je toch wel naar derest van mijn muziek luisteren als je dit als
mijn beste track beschouwt. kvind dit wel een cool trackje, maar is zeker niet mijn
beste. daarom speciaal voor jou DIT . :D

En die 4/4 kick... een vette breekbiet. :)

jammer van die kick,maar de rest is vet hoor..

Vooral in het begin vind ik het strak maar simpel.

Waarom citeer je mij?? :confused: .... een breakbeat waar een 4/4 kick overheen gaat..... waarom niet??

Isniezot, 'Mondvoltanden' is ook wel goed!
Play3 is wat melig...
...Parkwandeling is precies ook wel dope! :) (zeer vette track! eigenlijk, mag ik die ni RMX'en ? :D )

Back