Allereerste track ooit! Nekooi

Oswald

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Mijn allereerste track ooit! Ik heb nog veel te leren en sta open voor commentaar. Vooral vwb het geluid, want die is nogal zacht, dof en ruist, al ben ik wel blij dat er geen krakjes meer inzitten. Ik werk met cubase se en Korg Karma.Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!

Gr. Oswald

Helaas krijg het niet voor elkaar om het bestand zo klein te maken dat ik hem kan posten, want dan blijft er helemaal niks van over!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
als Hanz me de keel uit hangt ga ik altijd ff borrelnoothappen op muziekforum.com

Zelfs zonder borrelnootjes zit ik op dat forum:D "Ik zit eigenlijk niet, want ik sta er op"

Kun je niet een bestandje maken kleiner dan 1 Mb? Desnoods plaats je de song in drieen.
Ik heb wel wat ruimte voor je op mijn homepage, die ik niet gebruik. Stuur het bestandje maar naar
erik.vermeer@wanadoo.nl en ik plaats je song met bijbehorende link

groet Erik

Mijn commentaar op je track is dat je even goed moet proberen de ruisjes weg te werken en 'm iets minder dof (helderder, wat jij wil) laten klinken.

Wees iig blij dat er geen kraakjes inzitten!

Owja misschien zou je 'm wat kunnen compressen/limiten of iig normalizen want hij klinkt nogal zacht.

Groet,
Haarbol.

ja, vind ook wel dat het iets harder mag. de instrumenten schijnen zich niet door te zetten in de mix en de track blijft op de achtergrond zonder de aandacht te trekken. wordt compleet overstemd door de omgevingsgeluiden alhier.

8o)

Back