Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zo hé, uber-stylish G5 in de woonkamer, maar wat doen die uber-kitch beeldjes daar dan boven je TV ?!Origineel geplaatst door mikemix
Testing, testing...1...2....
Even beneden rommelen.
Plaatje van mijn nieuwe set, ben hier de M-audio FW410 aan het testen.
Even wat plaatjes opnemen, ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit!

Origineel geplaatst door divi
zo hé, uber-stylish G5 in de woonkamer, maar wat doen die uber-kitch beeldjes daar dan boven je TV ?!![]()

Origineel geplaatst door Breed
Jep, dan kan gewoon. Heden ten dage gebruikt Apple gewoon DVI.
Jep die M-Audio kaarten werken goed, ik heb ooit een Delta 44 in een Mac gehad.
Ik weet niet hoe spoeding je een G5 wilt kopen maar ik zou nog even wachten, zie deze buyer's guide [geeft aan hoe lang een produkt niet geupdate is]:
http://buyersguide.macrumors.com/
Origineel geplaatst door captain cutoff
euh is 1900 een goed bedrag er mag trouwens nog over onderhandeld worden.
Losse interface misschien later ik den k een motu 82...
Origineel geplaatst door MadR
pas op de g5 heeft volgens mij wel andere pci sloten !
weet er niet alles van maar niet alles uit een g4 gaat in een g5 !
Origineel geplaatst door simple
Begrijp wel dat je het wachten wat te lang vond duren, maar bovenstaande versie is wel wat lastig om op schoot te nemen. Ik dacht dat jij toch echt wel een portable systeem wilde.
Simon
Origineel geplaatst door mikemix
Vanaf de Dual 2.0 G5 wordt het PCI-X,
Single en Dual 1.8 G5 heeft PCI sloten.

mike draait logic
en dan kan je een pb aan een g5 koppelen !
dan doet de g5 het rekenwerk ...
maar mike wat heb je voor die g5 betaald ? en wrm uit ierland ?
( k weet dat ze daar zeer serieus zijn als het om it gaat maar dat zal niet de reden zijn )
txs ! [/B]
.Origineel geplaatst door mikemix
![]()
http://store.apple.com/Apple/WebObj...wo/6l2kN0LRaqQO2RAw9IYbRw5POh5/3.0.11.1.0.6.3
Via de Apple store dus, je hebt het binnen een paar dagen in huis, gratis bezorgd, korting.
Apple store nederland werkt via Ierland, de machines worden 50 meter van de verkopers
in elkaar gezet.
Ondanks dat ik een gecustumized model heb, was hij toch zo klaar, super.
Ik heb heel wat Macjes in mijn bezit gehad maar dit is toch echt andere shit.
Als de software ook nog speciefiek voor de 64 bit processor wordt geschreven dan belooft dat wat.
Gooi er snel geheugen in, en knallen maar!
Origineel geplaatst door falafelbiels
Mensen, het spijt me, maar de zoekmachine heeft me naar deze veel te lange thread gestuurd. Ik kan hierin echt niet gaan zoeken naar het antwoord op mn vraag. Vergeef me alsjeblieft...
Ik ben dus enorm teleurgesteld in pc's en windows en het zal zeker aan mij liggen. Mijn vriendin heeft echter bijna nooit problemen met haar schattige minstens zo oude blauwe imac met ik geloof zo'n 266 mhz en weet ik veel, een mbtje of 256 aan werkgeheugen. Is in ieder geval niet veel anders qua specs dan ik ooit in een pc heb gehad. Zij zit zich nu te verlekkeren op die minimac, hetgeen betekent dat er misschien wel weer een nieuw computertje voor me beschikbaar komt en voor zover ik het zie een stabielere dan ik ooit heb gehad.
Mijn vraag aan jullie is wat ik nog voor hardware nodig heb om een trackje of 8 audio met dit ding te verwerken. liefst 8 in, 8 uit en uiteraard usb. Met Cubase kan ik goed overweg en het hoeft geen SX te zijn (kan waarschijnlijk geeneens).
suggesties?
alvast merci.
Origineel geplaatst door falafelbiels
maar iemand ervaring met het uitbreiden qua audio op dit ding? welke geluidskaart (extern ding natuurlijk) met 8 in, 8 uit zou ik moeten hebben?
acht in en uit over usb bestaat volgens mij niet. usb1 bandbreedte is te klein (veronderstel dat er geen usb2 op zit). en ik betwijfel ten zeerste of die 266MHz 16 channnels tegelijk zou trekken. ik zou òòk een minimac nemenOrigineel geplaatst door falafelbiels
Mensen, het spijt me, maar de zoekmachine heeft me naar deze veel te lange thread gestuurd. Ik kan hierin echt niet gaan zoeken naar het antwoord op mn vraag. Vergeef me alsjeblieft...
Ik ben dus enorm teleurgesteld in pc's en windows en het zal zeker aan mij liggen. Mijn vriendin heeft echter bijna nooit problemen met haar schattige minstens zo oude blauwe imac met ik geloof zo'n 266 mhz en weet ik veel, een mbtje of 256 aan werkgeheugen. Is in ieder geval niet veel anders qua specs dan ik ooit in een pc heb gehad. Zij zit zich nu te verlekkeren op die minimac, hetgeen betekent dat er misschien wel weer een nieuw computertje voor me beschikbaar komt en voor zover ik het zie een stabielere dan ik ooit heb gehad.
Mijn vraag aan jullie is wat ik nog voor hardware nodig heb om een trackje of 8 audio met dit ding te verwerken. liefst 8 in, 8 uit en uiteraard usb. Met Cubase kan ik goed overweg en het hoeft geen SX te zijn (kan waarschijnlijk geeneens).
suggesties?
alvast merci.

mike draait logic
en dan kan je een pb aan een g5 koppelen !
dan doet de g5 het rekenwerk ...
![]()
txs !
Dat begrijp ik, maar dan moet je wel een pb hebben

Dat begrijp ik, maar dan moet je wel een pb hebben

Origineel geplaatst door mikemix
Met die FW410 wordt het leuk je platen opnemen hoor, ik heb wat 12"es
opgenomen, ben zeer onder de indruk.
Wij kunnen met de tijd een leuk archief aanleggen.
Trouwens dan gebruiken we JOUW pb voor erbij, toch?![]()