Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ah man wat is dit ****

nou heb ik een powerbook die niet goed werkt en een pc die het niet meer doet

met beide ben ik in discussie over of me geld terug of een nieuw systeem maar wat moet ik doen?

apple kan het probleem nog niet repareren en maakt het ding daardoor niet bruikbaar
en een pc wil ik eigenlijk ook niet meer want logic is veels te leuk

drama drama

dat is dus het probleen de fout zit hem in de nieuwe modellen ze zouden me juist een oud model moet geven hoe stom dat ook eigenlijk klinkt

tja apple heeft altijd een rev b .. daar zijn alle kinderziektes uit .. maar dan moet je wel geduld hebben .. aan de voorlinie lopen heeft altijd meer risico's .. bij bijv die macintels dus ..

En updates draaien heeft ook altijd risico's .. ken genoeg audio gasten die echt pas als alles goed is verklaart een update draaien .. maar meestal doen ze het niet omdat je er toch weinig zicht op hebt .. klanten hebben niks aan een update/crash verhaal

echter dat oude PB probleem is wel erg kut .. maar de fout vraag is wel moeilijk .. als 10.4.4 je board fried en apple wist dit echt niet voordat ze 10.4.4. uitgaven .. dan moet er een regeling getroffen worden die ook apple een beetje beschermt .. als ze een zware claim komt dan kan dat wel eens apple's kop kosten met het vermogen wat ze geinvesteerd hebben de laatste tijd ( en dat is niet niks zal ik je vertellen ) .. en of je dat echt wil valt te bezien .. ;)

ik ben nu ook van het plan om een g4 pb te kopen afgestapt, liever wacht ik nog een aantal maanden totdat de intel macs en beetje stabiel zijn en wat meer software is aangepast.

Origineel geplaatst door MadR
als ze een zware claim komt dan kan dat wel eens apple's kop kosten met het vermogen wat ze geinvesteerd hebben de laatste tijd ( en dat is niet niks zal ik je vertellen ) .. en of je dat echt wil valt te bezien .. ;)

Als jij 7 jaar terug voor E10.000,- aandelen Apple had gekocht zat jij nu met
een vage glimlach van oor tot oor :)

Die waarde vermeerdering hebben ze alleen maar te danken aan het vertrouwen van hun gebruikers.
Ik zou daar zuinig mee omgaan.

Macbookpro gewoon even afwachten tot de boel stabiel draait, das normaal.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bass
Maar Mac is toch sowieso kut ?

Het enige wat ik zie zijn "gewone" Mac prijzen waarvoor je een ultieme PC kunt hebben...

Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan.....Idd beren met een schoenlepel pesten heeft ook weinig zin.
Geef aan waarom of ga die Microslets ff pesten zeg.

Psst...

Attachments

• feed_trolls.gif
    feed_trolls.gif
    6,3 KB · Bekeken: 135
Dus als je PB al een tijdje op 10.4.4 draait....hoef je geen problemen meer te verwachten??

^ Dat zijn nou net de dingen waar ik ook nieuwsgierig naar ben..

..ik ga morgen met de computerguru's op school praten en eens wat info verzamelen, want eigenlijk is dit hele fiasco te belachelijk voor woorden! Ik laat het dus lekker bij 10.4.3, alles loopt als een trein en ik heb het hard werkend nodig, wel ben ik benieuwd naar de afloop en hoop ik op alle steun vanuit apple voor de gedupeerden en als er protest/aanvallen richting appel gaan... count me in....

(ps. Mijn eerdere post mag met een zak zout ingenomen worden)

BTW die PB van mijn vader wilde zijn lower memory al ver voor 10.4.4 niet meer zien.
In mijn G5 gaat 10.4.4 als een speer.

Is het terrorisme ook al in de Amerikaanse technologie geslopen? }:|

Ik was bij een vriend in rome en hij liet een pagina zien waar een Americaans blad werd gequote ..
Was officieel . Intel werkt aan een nieuwe versie .
Ik zal vragen welke site het was .

Origineel geplaatst door dextah
Ik was bij een vriend in rome en hij liet een pagina zien waar een Americaans blad werd gequote ..
Was officieel . Intel werkt aan een nieuwe versie .
Ik zal vragen welke site het was .

Rome...Americaanse tijdschriften...meerdere oorzaken...angst...terrorisme...Vaticaan...XBOX 360...Bill Gates... hmmmmm....

Wat voor staartje gaat dit krijgen, stay tuned!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back