Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik werk met een powerboek G4 en een focusrite saffire wie ook

en wat vinden jullie van die kaart???

Saffire-front-sm.jpg

Lijkt me een straf kaartje *D

Heb met zo'n ding nooit gewerkt maar volgens mij zit 't wel goed met Focusrite en Mac, hoor d'r nooit wat over.

mijn nieuwe geluidskaart

mijn nieuwe geluidskaart

k werk met een powerboek G4 en een focusrite saffire wie ook

en wat vinden jullie van die kaart???

iemand een beter idee??

Saffire-front-lg.jpg

cheers=D

Origineel geplaatst door mikemix
Hmmm...das kl*te idd.
Heb met mijn M-audio iig geen last, driver (update) kwestie, ben benieuwd wat ze hebben te melden.
Ben ook benieuwd hoe snel je bericht hebt.

er werd weer snel gereageerd op me mail .. kwestie van de traveler resetten en alles doet het weer prima .. :luv:

trouwens iemand die apogee firewire gehoord ? 2000 euro voor 8 kanaals in en uit en adat dacht ik .. iemand ?

Origineel geplaatst door davidvunk
hebbi geld teveel

hehehe .. alles behalve maar ik hou wel van kwaliteit ..
en het is maar hoe je met je geld omgaat david .. ;)

ik ook hab de analoge bakken staan hoor maar ja platen dit dat eten huur hond schoenen tandpasta bekeuringen

volgens mij prima kaart david ... althans kaart .. anyway de kwaliteit van de geluidskaarten van tegenwoordig zitten veel op het zelfde niveau .. tenzij je met hele dure shit aan de gang gaat zoals rosetta's en aparte clocks zoals die Wiessental of hoe dat merk ook heet .. daar zou wel een verschil inzitten ..

ik heb hem ook nog overwogen maar ik wilde meer inputs om bijv ook jazzcombo's op te kunnen nemen .. en de motu had 8 inputs waarvan 4 met pre amp ..

vraag is gewoon vind je het zelf goed klinken .. das de graadmeter die van belang is

ik weet niet veel van die nieuwe m audio.. je bedoelt die 1814 ? .. kwaliteit van het geluid bij mijn oude delta 1010 was iig goed.
En ja hoeveel inputs en outputs je wil hebben is zeker ook van belang .. die 1814 heeft er iig geen 8 in en 8 uit .. analoog dan ..
outputs zijn eigenlijk alleen van belang als je hardware matig wil mixen .. doe je alles in de computer dan hoef je niet zoveel uitputs te hebben .. desnoods mix je bij een kennis of vriend .. genoeg gasten die muziek maken op hun laptop en dan in een echte studio een dikke kaart er aan hangen en alles door een dikke tafel jagen .. maarja weet niet wat je er mee wil .. misschien wil je alles in 1 keer afmaken dan moet je zelf de spullen regelen ...

Origineel geplaatst door davidvunk
ik ook hab de analoge bakken staan hoor maar ja platen dit dat eten huur hond schoenen tandpasta bekeuringen

ik heb je een pb gestuurd ... werd een beetje offtopic hiero ..

Stond dit niet al in een andere thread of heb ik nou alweer een caffeïne overdose :koffie:

Origineel geplaatst door The Q
Stond dit niet al in een andere thread of heb ik nou alweer een caffeïne overdose :koffie:

het gaat om mij en minjn keuze en een geluids kaart die ik wil kopen

dus andere topic nou en!!!

Owned :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back