Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door simple
Even Off Topic maar op de site van Presonus geven ze één Firebox weg, hoef je alleen maar je e-mail adres op tegeven.
Zal wel niets worden, maar niet geprobeerd is altijd....

Origineel geplaatst door Maks
net het aangename nieuws gekregen dat de firebox van presonus morgen bij keymusic zou binnenkomen... ik mailde een weekje of wat geleden presonus om te vragen wanneer die er was, en toen werd er 4 weken gezegd.
deze kaart is qua specs lekker helemaan op maat voor mijn bedoelingen, de drivers zouden in OSX ingebakken zitten meen ik (minder kans op driverproblemen etc denk ik dan) dus voorlopig zie ik alleen maar voordelen... alleen ben ik met iets 'goedkoper' -in verscheidene betekenissen van het woord- ook al tevree, maar hey...
http://www.presonus.com/firebox.html
laat maar weten hoe dit gaat klinken. [/B]

Origineel geplaatst door Mostatic
Laatst een optreden gehoord en die persoon had zon 2|6 van emagic op een powerbook aangelsoten, wat klonk dat ding beroerd zeg over een PA, totaal geen dynamiek, zo plat als een dubbeltje. Laag was ver te zoeken. Echt ieeeeel geluid.
Geinig bakkie idd, ziet er een tikkie goedkoop uit (plastic),
chassis of the FIREBOX is designed to fit the MAXRACK rack-mounting systemOrigineel geplaatst door Maks
The 1/3U-wide metalchassis of the FIREBOX is designed to fit the MAXRACK rack-mounting system
Origineel geplaatst door mikemix
http://www.soundonsound.com/sos/nov01/articles/emagicusb.asp
...als ie in de studio goed klinkt en slecht op een PA ligt dat héél misschien aan de PA? niet?Origineel geplaatst door Mostatic
Ja? en...................
Weet niet waar je naar toe wilt. Leuke woorden daar, hij heeft het alleen niet over een PA gehoord denk ik.
Overigens heeft er al iemand een logic 7.0 test gedaan op de minimac? Wil graag weten tot hoe zwaar je hem kan belasten met VST plugs.
Origineel geplaatst door divi
...als ie in de studio goed klinkt en slecht op een PA ligt dat héél misschien aan de PA? niet?

...als ie in de studio goed klinkt en slecht op een PA ligt dat héél misschien aan de PA? niet?
Origineel geplaatst door Mostatic
Niet perse, kan ook aan de bron liggen. Bedoel ik ook WAT je uitstuurt en niet MET wat.
Boeiend, ik zou zoiezo niet voor ongebalanceerd gaan. En ook niet voor USB.
![]()
ja uiteraard... maar in je eerste post wees je de a62m met de vinger en niet de muzikant

Origineel geplaatst door The Q
Voor Logic 7 zou ik al snel een G5 powermac nemen. Logic express zou nog wel op een Mac Mini kunnen draaien is mijn indruk tot nu toe.
Origineel geplaatst door fuse
Trouwens raar dat er maar zo weinig (dual) G5's tweedehands te vinden zijn.
Origineel geplaatst door MadR
ik wil toch eerst wat testje horen vooratd ik hem aanschaf
hij moet iig me delta 101 bij kunnen houden en met 107/110 db dynamisch bereik
zit ik nog 10/7 db te laag t.o.v. de delta ..
mmmm ...