Poly-800 voor 30 euro

dit zou mijn kans zijn om EINDELIJK een poly800 te bemachtigen...
echt lage prijs, vraag me af of ie stuk is

:D
lolbroek.
gaat dit een thread worden met alle 40€ biedingen of zo? :D

Ik heb stiekem altijd al een poly800 gewild... dat ding is analoog!! en vermoed ten zeerste dat het beest
geil klinkt. Ik ben me bewust van nadelen van het beestje (de midi-implementatie)

Geweldig: ideaal te gebruiken als niet aanslag gevoelig midi klavier en ook zo enkele jaren gebruikt.

Geniaal8o)

klopt voor die prijs wil ik er meteen een.

Het zal wel weer "te mooi om waar te zijn" zijn zeker? =(

en toch komt er ooit nog zoeentje binnen :)

Origineel geplaatst door MIDIoot
Ik heb er één en ik vind er niks aan!
Ik wil m wel ruilen voor een Virus! :D

haha :D

maareuh, waarom vind je er niets aan? de sound? of de interface?
en speelt dat een rol aan de prijs misschien?

Het zal wel weer "te mooi om waar te zijn" zijn zeker? =(

Ik vermoed dat dat meevalt deze keer. Mijn eerste gedachte was iemand die ooit deze dingen aangesmeerd heeft gekregen in een muziekzaak en ze nooit gebruikt heeft waarvoor ze bedoelt zijn. Ik bedoel, hij omschrijft de FB-01 als een bas-module die hij voor z'n midi-pedalen gebruikte...

dat zou een goeie zaak zijn :) die beesjes staan nog op mijn "stiekeme verlanglijst" :D

Origineel geplaatst door cloudman
dat zou een goeie zaak zijn :) die beesjes staan nog op mijn "stiekeme verlanglijst" :D

Ik zou hem toch even mailen....je kan nooit weten....

Als je stiekem een poly 800 willt, zorg dan dat je stiekem de mkII versie wilt. Die heeft gegarandeerd(?!) minder problemen met patchopslag en in plaats van die beroerde chorus een echo. Ik zou het maar doen... Of desnoods de reversed keys uitvoering omdat ie zo tof is (omdat ie er ook nog eens apart uiziet en da's eigenlijk de enige reden)

Origineel geplaatst door cloudman
haha :D

maareuh, waarom vind je er niets aan? de sound? of de interface?
en speelt dat een rol aan de prijs misschien?
De interface vooral!
Het motiveert gewoon niet om met dat ding te werken, veel te omslachtig allemaal.
Je moet elke parameter met een nummerpad in gaan toetsen, slaat nergens op, waarom niet gewoon knoppen?
Ik gebruik hem dan ook alleen voor MIDI-aansturing.
Dat pitch/mod poogje vind ik wel te gek!

Origineel geplaatst door falafelbiels
Als je stiekem een poly 800 willt, zorg dan dat je stiekem de mkII versie wilt. Die heeft gegarandeerd(?!) minder problemen met patchopslag en in plaats van die beroerde chorus een echo. Ik zou het maar doen... Of desnoods de reversed keys uitvoering omdat ie zo tof is (omdat ie er ook nog eens apart uiziet en da's eigenlijk de enige reden)

mja, had ik ook al aan gedacht, maar feit is dat mijn synth-budget momenteel volledig dicht zit =( =( =(
(andere job aan het zoeken)
Daarbij wordt deze je zowat in de schoot geworpen.

Als ik echter meer tijd uitstrijk, dan zou ik beter gewoon sparen en wachten, en dan eens een lekkere mkII scoren...
die is lekker via midi te behandelen nutuulk.

maar goed, je kent dat, geduld... is een vergeten deugd.

@Midioot: mja, kan ik wel inkomen. heb al wat over het ding opgezocht vroeger, en het ziet er idd niet
echt handig uit.

Back