D Detroit Nieuwkomer Lid sinds 22 september 2004 Berichten 17 24 november 2004 #1 All, Is het mogelijk om een verbinding temaken van je labtop naar sampler met een usb to Scsi adapter. Zodat ik vanuit Bv Recycle sounds kan exporteren. Thanks
All, Is het mogelijk om een verbinding temaken van je labtop naar sampler met een usb to Scsi adapter. Zodat ik vanuit Bv Recycle sounds kan exporteren. Thanks
M midisys Stamgast Lid sinds 22 december 2001 Berichten 140 Locatie de Polder 24 november 2004 #2 Belkin heeft een USB-SCSI converter. Ik heb er hier nog een liggen. Ding werkt goed, maar is niet heel snel. midisys
Belkin heeft een USB-SCSI converter. Ik heb er hier nog een liggen. Ding werkt goed, maar is niet heel snel. midisys
Putzi party die ganze nacht Lid sinds 17 augustus 2004 Berichten 162 24 november 2004 #3 Origineel geplaatst door midisys Belkin heeft een USB-SCSI converter. Ik heb er hier nog een liggen. Ding werkt goed, maar is niet heel snel. midisys Zie meer... Met welke sampler gebruik je die? Ik heb gehoord dat het voor de RS7000 veel problemen geeft
Origineel geplaatst door midisys Belkin heeft een USB-SCSI converter. Ik heb er hier nog een liggen. Ding werkt goed, maar is niet heel snel. midisys Zie meer... Met welke sampler gebruik je die? Ik heb gehoord dat het voor de RS7000 veel problemen geeft
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 24 november 2004 #4 Ik had een maandje geleden hier nog een flink aantal linkjes opgesnort. Kan hem niet meer vinden maar moet je ff zoeken.
Ik had een maandje geleden hier nog een flink aantal linkjes opgesnort. Kan hem niet meer vinden maar moet je ff zoeken.