4-Tek
Overjarig lid
Hmm. Was net aan het sparen voor Logic... Ben benieuwd wat ik nu met mn geld ga doen.
Sonar is ook wel een goeie optie.
Sonar is ook wel een goeie optie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hover
Misschien dat ik dan binnenkort toch een fruitpc (lees Apple) koop, kan ik m'n Lexicon Core2 (hopelijk) zonder problemen verdergebruiken

En het OS zelf natuurlijk semi open source moet zijn, dus waaraan wij van alles mogen veranderen nadat we geld (
) hebben betaald voor dit project te sponseren zoals het opzetten en drivers voor alle mogelijke kaarten. Geen Windows latency, geen Macprijzen en design gezeur, GEWOON EEN GELUIDSFABRIEK!!
Origineel geplaatst door J-Run
Windows, MacOS allemaal gewoon zooi!:[> Ik ben altijd van mening dat je nou eenmaal niet alles kan laten draaien op een 1 of ander OSje. Ze moeten een soort audioOS bouwen. Dat zullen ze natuurlijk niet doen. Dus moet Emagic en Steinberg gewoon een eigen OS bouwen, want XP/NT en al die Macprofessional bull klopt van geen meter meer.
Wat dacht je van een audiosysteem met alles erop en eraan, waarvoor ieder soundbedrijf alle software kan maken!En het OS zelf natuurlijk semi open source moet zijn, dus waaraan wij van alles mogen veranderen nadat we geld (
) hebben betaald voor dit project te sponseren zoals het opzetten en drivers voor alle mogelijke kaarten. Geen Windows latency, geen Macprijzen en design gezeur, GEWOON EEN GELUIDSFABRIEK!!
![]()
![]()
![]()
![]()
En als er nooit een speciaal OS komt?
Dan gewoon Microsoft/Apple's macht afnemen en juiste configuraties maken van een OS als Linux. Met al die compunerds van tegenwoordig is open source gewoon de toekomst. punt.

Origineel geplaatst door Hover
t' Zou in ieder geval heel jammer zijn want Emagic was een van de weinige fabrikanten die software voor zowel Apple als PC (en Atari) maakt(e), Steinberg enkel PC (en vroeger Atari).
Dit zal dus ook gelden voor de hardware.Emagic's Windows-based product offerings will be discontinued on September 30, 2002