Cubasis AV of iets dergelijks

Status
Please reply by conversation.
Hallo allemaal,

voor een vriend van me zoek ik een simpel opname programma, zoals Cubasis AV of Cubasis Go! Die laatste probeerde hij via BOL.com te bestellen, maar helaas bleek later dat ze die versie niet konden leveren. Een ander programmaatje is ook welkom, het gaat erom dat ie met MIDI en audiosporen kan experimenteren. Ik werk zelf met Cubase VST 32, dus het zou fijn zijn als hij ook een Cubase versie had, zodat we files kunnen uitwisselen. De VST versie is voor hem als leek echter veel te uitgebreid en waarschijnlijk te zwaar voor zijn PC.

Dus: wie heeft er een schijfje met Cubasis AV of iets dergelijks liggen (zit wel vaker bij een MIDI keyboard of geluidskaart als extraatje) en wil deze voor een zacht prijsje van de hand doen (of een copietje versturen)?

Bij voorbaat dank,
John

Ik heb de originele Cubasis AV hier voor je liggen, heb er toen de tijd 230 gulden voor betaald ofzo, wat zou je dr voor willen geven?

Origineel geplaatst door JeanV
Ik heb de originele Cubasis AV hier voor je liggen, heb er toen de tijd 230 gulden voor betaald ofzo, wat zou je dr voor willen geven?

Tsja, dat programmaatje krijg je tegenwoordig zowat overal bij, zag dat deze week een Roland MIDI keyboard verkocht werd voor 25 euro met die Cubasis erbij... dus meer dan 10-15 euro wil ik er dan niet voor uittrekken...

Status
Please reply by conversation.
Back