Beste SF nummer 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Trackje [ambient, lounge, triphop8ig, geef het maar een naam!]:

Heroes of the third Kind - Not Suitable for mothers-in-law

Gebruikte kastjes:
Nord Electro 1
Yamaha A3000
Roland Juno 106
Yamaha Tx81z
Wat Vst(i)'s
en lotsa samples..

Sequencing: Renoise

Eén probleempje: Ik heb zelf geen webspace en dus alleen deze link (van soundclick). Klik daarom op music en daar staat de track. De track is te beluisteren in hoge en lage kwaliteit. Leden van soundclick kunnen ook de mp3 downloaden (hiervoor moet je dus geregistreerd zijn!!)

(ik probeer wat ruimte ergens anders te krijgen (iemand??))

Laatst gewijzigd:
Misschien handig om in de openingspost wat links naar vrije webruimte te zetten?

www.track4.de gebruik ik om mijn tracks op te zetten. (Moet je wel een beetje Duits kunnen lezen)

Er zijn er een aantal die ik niet kan downloaden omdat er moet geregistreerd worden. Daar heb ik geen zin in dus dat is spijtig voor de inzender. Ik vrees dat veel mensen er zo over denken, dus ik doe een oproep naar die inzenders om toch te proberen een directe -voor iedereen toegankelijke- link te plaatsen.

Hieronder mijn fraaie maar kansloze bijdrage... :) (ik heb de rest gehoord en dat is serieus wat beter)
save as

[edit]
ow ja, gemaakt enkel en alleen met de JV1080 en Logic 3.6
[/edit]

Origineel geplaatst door dsil

Eén probleempje: Ik heb zelf geen webspace en dus alleen deze link (van soundclick). Klik daarom op music en daar staat de track. De track is te beluisteren in hoge en lage kwaliteit. Leden van soundclick kunnen ook de mp3 downloaden (hiervoor moet je dus geregistreerd zijn!!)

(ik probeer wat ruimte ergens anders te krijgen (iemand??))

Ik heb nog wel wat ruimte over. Als je wilt kun je het naar me toe mailen: Hiero klikken!

Pi - Radio Tuning

Pi - Radio Tuning

Ok... ik post ook maar een eigen track.
Een ruige stijl, niet gepolijst 8)

Gear:
- Een FM radio, alle geluiden op de kick na zijn korte 'snippets' gesampled van een radiotje.
- Kontakt, om de samples in te laden
- Drumatic, voor de kick dus :-)
- UAD plugins

That's it!

Pi - Radio Tuning

PIE

Ach dan kan ik niet achterblijven!!! here it comes: http://members.home.nl/confusion.music/theTripMp3.mp3

nummer heet 'the trip' en de vocals zijn gedaan door IB4

gebruikte gear: acces virus c, microkorg, kontakt, xv3080 en nog wat plugins...en effecten bakkies.... :D

Re: Pi - Radio Tuning

Re: Pi - Radio Tuning

Origineel geplaatst door PIE
Ok... ik post ook maar een eigen track.
Een ruige stijl, niet gepolijst 8)

Gear:
- Een FM radio, alle geluiden op de kick na zijn korte 'snippets' gesampled van een radiotje.
- Kontakt, om de samples in te laden
- Drumatic, voor de kick dus :-)
- UAD plugins

That's it!

Pi - Radio Tuning

PIE

TERING wat een heftig nummer dit zeg! Iets te lang misschien...zou misschien een leuke melodie nog kunnen gebruiken....maar de samples zijn echt heel cool! Mix klinkt juist heel lekker ruig, maar wel met die duidelijke UAD-1 pomp/zuig compressie er doorheen gesaust. Vet hoor....soort DJ Shadow meets Daft Punk.

Er zitten idd veel vette tracks tussen. En ik heb al veel goeie kanshebbers gehoord, ben benieuwd wie 't gaat worden...

Origineel geplaatst door sander
Oh shit, mag je maar 1 nummer opgeven. Mmmm, dan zal ik maar afhaken. Ik kan moeilijk kiezen. Ze hebben
alle 3 hun charmes.

Das nou zonde, 'niet geschoten is altijd mis'. Dus geef ff aan naar welke jou voorkeur gaat, dan kenne we die meenemen.

Laatst gewijzigd:
Inzending van mijzelf: The Lunar Rills And Mountains van de cdr Observing The Moon van Phochos.

www.phochos.org/muziek/LunarRills.mp3

Apparatuur:

Korg MS2000, Roland JV1010, Evolution MK149C, Yamaha PSR2000, Behringer UB1002, Boss BR1180CD.:D

Nou, dan geven Unic en ik onze goed ontvangen 'Bruit de la Nuit' op. De mix is hier en daar nog wat bijgeschaafd, hij heeft zeg maar zijn kerstkloffie aan gekregen!

Hier staat ie:

http://members.home.nl/a.c.vanbeek/Gijs-Unic Le bruit de la nuit.mp3

BTW mods: hij staat onder mijn naam, dus Unic mag nog gewoon één van zijn eigen nummers posten hè?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back