Beste SF nummer 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Traxopia
Moest er ook even over nadenken welke het zou worden. Het is uiteindelijk een van mijn recentere tracks geworden. Misschien niet de beste tot nu toe maar wel eentje die goed weergeeft hoe m'n stijl nu is. Niet dat dat boeit, maar mocht ie winnen dan......... :P

De titel is "Dark voices".
Stijl is een beetje triphop/ambient ofzo, weet eigenlijk niet.
[/URL]

ja ik ga niet stemmen op iets dat maar 30 seconden duurt.

Origineel geplaatst door sander
Relax muziekje. Maar ik vindt het geen film muziek. Meer gewoon chillout/lounge achtig.

dat maakt niet uit hé :)
ik had trouwens de foute versie upgeload (fixed now) want de strings klonken wat fout

Origineel geplaatst door bjodero
Deze:

https://homedrive.home.nl/ardhoksbergen/publiek/bdro.mp3

Ik dacht je 'm gewoon hier kon uploaden, maar dat bleek niet het geval. Dus moest ik even uitvinden hoe dat ook alweer ging met webspace enzo. Hopelijk doet ie 't nu. Veel luisterplezier!

Bjod.

hehehe, dat gaat neit lukken zo hoor:)

moet nu een wachtwoord opgeven.. maar het is heel eenvoudig
load hem gewoon up naar je webspace. en dan krijg je zoiets als:

http://members.home.nl/ardhoksbergen/bdro.mp3

update: hij doet het, ben er nie echt kapot van trouwens..... Jij linkte hem dus door naar je ftp ingang van je webspace:)

OK, mensen, hier is dan eindelijk m'n bijdrage (zucht...):

http://members.home.nl/ardhoksbergen/bdro.mp3

Unic: bedankt voor de tip! En: smaken verschillen...

Ik vind dit wel een van de betere brijdragen. De mix is een beetje modderig... en je had iets meer reverb op die akkorden kunnen zetten, maar het idee is zeker niet slecht.

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
De mix is een beetje modderig...

Beetje off-topic misschien, maar ik kan hier wel inkomen. Ik kan alleen niet aanwijzen wat er nou precies mis is. Probleem is ook een beetje dat ik geen goede monitoren heb. Wat mankeert er volgens jou aan? Misschien kan ik er voor oud en nieuw nog iets aan doen...!?

Beetje off-topic misschien, maar ik kan hier wel inkomen. Ik kan alleen niet aanwijzen wat er nou precies mis is. Probleem is ook een beetje dat ik geen goede monitoren heb. Wat mankeert er volgens jou aan? Misschien kan ik er voor oud en nieuw nog iets aan doen...!?

Het klassieke probleem: de frequenties van 40-300 herz zitten elkaar in de weg. Dat is op te lossen met goede equalizing en multi-band compressie. Dat is lastig om goed te krijgen, maar met oefening kun je een heel eind komen.

het beste SF nummer 2004....

het beste SF nummer 2004....

is nu in de maak! :D Nog even geduld dus. ;)

Origineel geplaatst door trash
Deze is al even oud,maar hoop anno 2004 nog steeds te beluisteren.

maythefunk

Deze is echt heel cool! Tot nu toe boven aan mijn lijstje...:)

Het trackje van PIE is trouwens ook erg lekker.:okdan:

Grumbbbllll...ik vind dat Trash niet mee mag doen. Anders heeft niemand een kans op dit forum..boehoe....

(zegt Nolet die heeeeeeeel slecht tegen zijn verlies kan en dan meestal met dingen gaat gooien en dan boos huilend wegloopt....)

:P

Origineel geplaatst door Nolet
Grumbbbllll...ik vind dat Trash niet mee mag doen. Anders heeft niemand een kans op dit forum..boehoe....

(zegt Nolet die heeeeeeeel slecht tegen zijn verlies kan en dan meestal met dingen gaat gooien en dan boos huilend wegloopt....)

:P

hahaha,
dan moet je gewoon beter je best doen }:| en net zo'n vette track maken als May The Funk (goeie track trouwens)

Origineel geplaatst door quifster
hahaha,
dan moet je gewoon beter je best doen }:| en net zo'n vette track maken als May The Funk (goeie track trouwens)

Zeker aardige track. Echter nogal repetitief...

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Zeker aardige track. Echter nogal repetitief...

Wat dacht je van Flashdance van Deep Dish, same story, maar dat is juist de kracht van die tracks, zodra de vibe je te pakken heeft ben je verloren :)

Gaat leuk worden dit! Ik weet nu al dat ik neverdenooit één nummer kiezen kan. Top5 inleveren dan maar. En de beste 15 nummers op een cd zetten! The best of Synthforum 2004. Klinkt goed toch?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Gaat leuk worden dit! Ik weet nu al dat ik neverdenooit één nummer kiezen kan. Top5 inleveren dan maar. En de beste 15 nummers op een cd zetten! The best of Synthforum 2004. Klinkt goed toch?

Mee eens :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back