Beste SF nummer 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
lijkt me leuk als er vier catagorieren zijn b.v: beste geluid ,beste compositie, beste techniek, interessante vernieuwing(muziekstyle) of zo iets kan je ook makkelijker kiezen
8o)

Origineel geplaatst door dr.DRé
lijkt me leuk als er vier catagorieren zijn b.v: beste geluid ,beste compositie, beste techniek, interessante vernieuwing(muziekstyle) of zo iets kan je ook makkelijker kiezen
8o)

Goed idee! Dan maak ik, als arme student zonder vette installatie, ook nog een kansje. Ik heb m'n track helemaal in Reason gemaakt, en 'gemastered' op een JVC stereosetje. En dat werkt niet echt...

Iedereen zal wel een eigen idee hebben over mogelijke onderverdelingen zeker?
Misschien een heel eenvoudige opdeling die voor iedereen vrij duidelijk is: Dansmuziek en Niet-dansmuziek, te bepalen door de auteur zelf natuurlijk.
Ikzelf heb namelijk wel een aantal trance/dance/whatever/-tracks vrij leuk gevonden, maar die gaan nooit in mijn top3 geraken, wegens mijn smaak. En omgekeerd zal dat ook wel waar zijn zeker voor sommigen?

wat maakt het uit, het is toch maar een geintje zo'n contest ?

maar goed, categorieen kwa afmix, techniek, arrangement etc. dat is inderdaad wel leuk.

Origineel geplaatst door quifster
wat maakt het uit, het is toch maar een geintje zo'n contest ?
Klopt eigenlijk helemaal.

maar goed, categorieen kwa afmix, techniek, arrangement etc. dat is inderdaad wel leuk.
Dat is niet te doen... hoeveel uurtjes moet ik dan wel niet naar de (inmiddels meer dan 50) tracks IN DETAIL gaan luisteren? (ik wil het wel goed doen als ik het doe...)

niet zo cynische mensen het was maar een hint :luv:

ah joh..al dat geouwehoer... gewoon 1 categorie... de Unic categorie

geef mij de eerste prijs dan maar vast...

dank dank!!!

slotje!!!!!!!!!!!!!

hgegheghegehhge:D:D

nee ff zonder dollen.. ik vin dat er geen categorien moeten zijn. maar gewoon alla top40... het is maar voor de fun:)

Origineel geplaatst door Unic
ah joh..al dat geouwehoer... gewoon 1 categorie... de Unic categorie

geef mij de eerste prijs dan maar vast...

dank dank!!!

slotje!!!!!!!!!!!!!

hgegheghegehhge:D:D

nee ff zonder dollen.. ik vin dat er geen categorien moeten zijn. maar gewoon alla top40... het is maar voor de fun:)
en ik graag de laatste plaats, want er wordt alleen na afloop alleen maar gekeken naar de eerste en de laatste. je zult maar 't slechtste nummer gemaakt hebben dit jaar.... (da's pas een kunst, zo slecht dat 't weer goed is).
de winnaar een avondje stappen met de moderators en de grote verliezer met de partners van de moderators.

Origineel geplaatst door diskonext
Hahaha, wie is dan de echte winnaar? ;)

-diskonext

Tja, voordat ik mee ga doen wil ik toch echt eerst fotootjes zien!!!

Enne Unic "Piet Veerman" staat ook niet meer in de TOP 40, maar toch maakt hij nog muziek. Is ie dan toch nog een kanshebber?

Origineel geplaatst door hermax
Iedereen zal wel een eigen idee hebben over mogelijke onderverdelingen zeker?
Misschien een heel eenvoudige opdeling die voor iedereen vrij duidelijk is: Dansmuziek en Niet-dansmuziek, te bepalen door de auteur zelf natuurlijk.
Ikzelf heb namelijk wel een aantal trance/dance/whatever/-tracks vrij leuk gevonden, maar die gaan nooit in mijn top3 geraken, wegens mijn smaak. En omgekeerd zal dat ook wel waar zijn zeker voor sommigen?

Deze mening treed ik zeker bij ... ze is eenvoudig en zorgt er toch voor dat er iets beter kan gestemd worden. Complexer zou ik niet gaan.

:doei:

Origineel geplaatst door Catalunya
Wat krijgt de winnaar eigenlijk?

"eeuwige roem?", "eeuwige headroom?", "erelid synthforum?", "4000 extra posts voor de statistieken?", etc

Is het geen leuk idee om een CD uit te brengen? Syntfhforum's Greatest Hits 2004! Dat kan kleinschalig (leuk voor onszelf) of misschien wel iets groter (nog even afgezien van allerlei gedoe als uitgeverij en rechten wat in zo'n geval wel geregeld moet worden...)

Ik zeg ook maar wat...:peukie:

Ik heb hier het laatste anderhalf jaar regelmatig voorstellen voor een verzamel-CD zien passeren en was er telkens erg geïnteresseerd in ... doch het is bij geen enkel voorstel tot een concreet resultaat gekomen. Ik denk dat het organisatorisch te veel werk vergt en dat er ook kosten moeten gemaakt worden waarvan er hel waarschijnlijk niemand de drager van wilt zijn.

In ieder geval, mocht dit initiatief toch tot iets uitdraaien ben ik in ieder geval opnieuw fan van.

:doei:

Als ik me niet vergis heeft Naton.Rozenburg nog niet lang geleden de CD gemaakt van de Monosynth contest. Hij heeft er geen 20 van moeten versturen. (Ik beken dat ik ook niet besteld heb :o: voornamelijk uit vergetelheid is dat)
Misschien moet er in zulke gevallen wat meer tamtam gemaakt worden op het 'home'-scherm. Een mooie post die een tijd lang op positie 1 van het nieuws blijft staan.
Zoiets...:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back