Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dr.DRé
lijkt me leuk als er vier catagorieren zijn b.v: beste geluid ,beste compositie, beste techniek, interessante vernieuwing(muziekstyle) of zo iets kan je ook makkelijker kiezen
![]()

Klopt eigenlijk helemaal.Origineel geplaatst door quifster
wat maakt het uit, het is toch maar een geintje zo'n contest ?
Dat is niet te doen... hoeveel uurtjes moet ik dan wel niet naar de (inmiddels meer dan 50) tracks IN DETAIL gaan luisteren? (ik wil het wel goed doen als ik het doe...)maar goed, categorieen kwa afmix, techniek, arrangement etc. dat is inderdaad wel leuk.

en ik graag de laatste plaats, want er wordt alleen na afloop alleen maar gekeken naar de eerste en de laatste. je zult maar 't slechtste nummer gemaakt hebben dit jaar.... (da's pas een kunst, zo slecht dat 't weer goed is).Origineel geplaatst door Unic
ah joh..al dat geouwehoer... gewoon 1 categorie... de Unic categorie
geef mij de eerste prijs dan maar vast...
dank dank!!!
slotje!!!!!!!!!!!!!
hgegheghegehhge
nee ff zonder dollen.. ik vin dat er geen categorien moeten zijn. maar gewoon alla top40... het is maar voor de fun![]()
Origineel geplaatst door cirkelzaag
de winnaar een avondje stappen met de moderators en de grote verliezer met de partners van de moderators.

Origineel geplaatst door diskonext
Hahaha, wie is dan de echte winnaar?
-diskonext
Origineel geplaatst door hermax
Iedereen zal wel een eigen idee hebben over mogelijke onderverdelingen zeker?
Misschien een heel eenvoudige opdeling die voor iedereen vrij duidelijk is: Dansmuziek en Niet-dansmuziek, te bepalen door de auteur zelf natuurlijk.
Ikzelf heb namelijk wel een aantal trance/dance/whatever/-tracks vrij leuk gevonden, maar die gaan nooit in mijn top3 geraken, wegens mijn smaak. En omgekeerd zal dat ook wel waar zijn zeker voor sommigen?

Origineel geplaatst door Catalunya
Wat krijgt de winnaar eigenlijk?
"eeuwige roem?", "eeuwige headroom?", "erelid synthforum?", "4000 extra posts voor de statistieken?", etc

Had ik ook al voorgesteld:Origineel geplaatst door jgeers01
Is het geen leuk idee om een CD uit te brengen? Syntfhforum's Greatest Hits 2004! Dat kan kleinschalig (leuk voor onszelf) of misschien wel iets groter (nog even afgezien van allerlei gedoe als uitgeverij en rechten wat in zo'n geval wel geregeld moet worden...)
Ik zeg ook maar wat...![]()
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Had ik ook al voorgesteld:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=37993&perpage=20&pagenumber=4

voornamelijk uit vergetelheid is dat)