Unic - Italo world

Unic

El Musica
hallo,

Om dit jaar goed af te sluiten, ben ik bezig met zoveel mogelijk half afgemaakte nummers af te maken en te posten.

Deze hoort daar niet bij, spontaan gemaakt na wat ideeen over en weer over italo met Freakydile.

Of het echt helemaal itlalo is weet ik niet, zal wel weer een flinke vleug Unic doorheen zitten.
Is ook een kort nummer.

Maar goed, weer eens wat anders.

veel plezier ermee, of niet. ;)

greoten Unic

Unic - italo world.mp3

nog te verwachten:D :
sound of synths.mp3 (synth muziek)
malke it happen.mp3 (trance)
growing.mp3 (Unicaanse muziek)

Italo!!

Italo!!

Das mijn aanraking met synth muziek geweest!

Maarre...klinkt aardig italo(maar met een nieuwe draai eraan)

Vind het een mooie track!!

Dit is mijn ding wel!!

Waar haal je die geluiden uit(als ik zo brutaal mag zijn?(ik bedoel de italo sound dus)

Greetz n R-LAX

Hey Unic, je bent er wel vroeg bij! De meeste goede voornemens worden meestal pas na nieuwjaar genomen... ;)

Moderne italo. Ja dat is wel hoe ik het zou noemen.
Geinige snare die je daar zet!
Op het einde zit je wel duidelijk door de voorraad variaties heen en dit is dan ook de juiste lengte voor deze track.
Een tof nummer!

dit nummer komt helemaal uit fruityloops.

voor wie het kent...
Asynth als bas
de freakadily Amigasnair!:D
3xosc zijn de pads.
ts303 als melody arpeggio.
en wat samples.

het is een erg simpel in elkaar gezet. En inderdaad na 3:30 had ik geen zin meer in eht verzinnen van nog een ander thema met geluiden:D dus 3:30 prima lengte:)

ja, klinkt typisch italo... goed gedaan!

maaruhm, die snare is echt lelijk... probeer ook gewoon eens een drumtraks snare of 707. misschien dat ie bij een andere muzieksoort beter tot z'n recht komt, deze trilsnare.

ennum, d'r zit te veel galm op... en 't klinkt echt trancy, misschien komt 't door fruityloops. maar 'vertrance' italo niet, dat zou eeuwig zonde zijn. ;)

Hijs fijn Unic!!!! misschien nog een regeltje ertussen met "shoot your shot" of "love spy". :D

Origineel geplaatst door GnarlyBarf
ja, klinkt typisch italo... goed gedaan!

maaruhm, die snare is echt lelijk... probeer ook gewoon eens een drumtraks snare of 707. misschien dat ie bij een andere muzieksoort beter tot z'n recht komt, deze trilsnare.

ennum, d'r zit te veel galm op... en 't klinkt echt trancy, misschien komt 't door fruityloops. maar 'vertrance' italo niet, dat zou eeuwig zonde zijn. ;)

die snare is persoonlijk natuurlijk. ik vind hem heerlijk...was al iemand anders tegengekomen die hem ook zwaar bout vind. hahaha:)

nah...vertrance... trance is toch wat anders...en daarbuiten ik doe met een nummer wat ik wil natuurlijk ;)
maar das logisch.
Dit is afgezien, van sommige dingetjes natuurlijk, een redelijk 13 in een dozijn nummer...:D heerlijk

echte italo doet nog wat meer met ritme. en iets andere geluidjes. had er nog een vocoder in willen doen, geen zin meer in:P

Die snare is trouwens typisch Italo. Moet je eens weten hoe vaak ik naar zo'n snare geluisterd heb in mijn leven. Ik vind hem heerlijk.
:P

Nog s geluisterd

Nog s geluisterd

Hij wel errug ok..

Goed bezig jij!!

Greetz n R-LAX

Wat vind ik mooi!!

Wat vind ik mooi!!

Je gaat door de wolken in vrije vlucht op dit tracky...

Zweverig rules!!

Greetz n R-Lax

Lol... Leuke track...

De snare is iets waar je van houdt, of je van
gruwelt, dat is nu eenmaal zo...

Hij is italo, maar ook wat trancig... Dat komt
door de filtering die niet zo in italo voorkomt...

Ruige bas heb je er aan toegevoegd Arnaud,
ik denk dat het bijna zo een bas is als er al in
zat. Ijzerig, is een goeie bas.

Inderdaad is het leuk er enkele "bulshit" zinnen
in te gooien. Dat hoort zo in de 80's. Laat een
klein neefje maar wat bedenken, zet het om in
engels en gooi het door je vocoder... Ik heb ooit
"technotronic - hypersonic - i'm walking on the
borderline" bedacht op een gek moment...

Ik vind de song mooi, hij is van jezelf, ik hoor
er de unic in.

Misschien eens en leuk idee om idd een tr-707
in te gooien. statisch, maar oh zo italo...

Axel

Origineel geplaatst door Freakydile
Inderdaad is het leuk er enkele "bulshit" zinnen
in te gooien. Dat hoort zo in de 80's.

In elke Italo zit wel het woordje "Night" en "Eyes". Vul dat aan met "Ooo weee ooo" "oooho o" en je hebt al wat tekstvulling :D

Hey! :)

Nah, mijn mening nog maar een keer he :D

Ik vin em (nog steeds) erg lkkr :) Vooral de sfeer is superrrr
Ik vind dat R-LAX de sfeer wel goed uitdrukt: "zweverig"

Die hits, hoe standaard ze mss ook klinken, passen er erg goed bij. Maakt de sfeer wat "af".
Die piano past er weer eens lekker bij :)
Deze track lijkt mss wat kort, maar ik vin em precies goed.

Ik zou zeggen, Keep up the Good Work, en suc6 met het afronden van je oudere tracks! :)

Ik wil Happy Trance Version 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :{ :D

:halleluja

hehe ik vind het geweldig dat je die orchestra stab in hebt verwerkt.ik heb 't dan over die 2-unlimited-twilight-zone-dinges.
snare vind ik dope-ranzig.
veel foute sounds maar ik vind dat 't wel weer kan. 't is niet meer ouwbollig maar vet retro.

hehe ik vind het geweldig dat je die orchestra stab in hebt verwerkt.ik heb 't dan over die 2-unlimited-twilight-zone-dinges.
snare vind ik dope-ranzig.
veel foute sounds maar ik vind dat 't wel weer kan. 't is niet meer ouwbollig maar vet retro.

Back