Native Instruments Komplete Bundle 2

Ensemble

Ouwe rot
Damen und Herren,

Ik zit er zwaar aan te denken om dit pakket aan te schaffen maar vraag me een aantal zaken af, of eigenlijk 2.

1. Waar kan ik dit het goedkoopst doen (NL, USA, Deutschland)
2. Ik ben student, kan ik de eduversie kopen? Wat zijn hiervoor de eisen?

:doei:

Re: Native Instruments Komplete Bundle 2

Origineel geplaatst door Ensemble
Damen und Herren,

Ik zit er zwaar aan te denken om dit pakket aan te schaffen maar vraag me een aantal zaken af, of eigenlijk 2.

1. Waar kan ik dit het goedkoopst doen (NL, USA, Deutschland)
2. Ik ben student, kan ik de eduversie kopen? Wat zijn hiervoor de eisen?

:doei:

Beste om te kijken voor de edu versie is gewoon even mailtje sturen naar native-instruments. Het is zeer onwaarschijnlijk dat je dit ergens anders kunt regelen.

Wat de eisen zijn is meestal:

1. Relevante opleiding voor aanschaf product (dus de aanschaf moet ook wel raakvlak hebben met je opleiding).
2. Je moet daadwerkelijk de opleiding volgens (je moest eens weten wat mensen proberen).
3. Meestal een verklaring van je opleiding dat je het echt kunt gebruiken voor je opleiding. Hangt van het bedrijf af.
(Deze eisen worden verder bepaald door NI, als je het vraagt en ze zeggen ja heb je mazzel maar ze mogen ook gewoon weigeren!).

Vergeet overigens niet te vragen wat er met de licentie gebeurd op het moment dat je klaar bent met je opleiding. Zou wel eens kunnen dat je op dat moment een upgrade naar een full licentie moet doen.

Ok

Ok

Ik denk dat ik er maar een mailtje aan ga wagen maar ik betwijfel of ik door de commisie kom 8o)
En als het dan ook nog eens zo is dat Absynth 3 erbij zit dan is dan vind ik het ook niet erg dat ik de volle pond moet betalen.

Iig dank voor jullie reacties.

:okdan:

ebay

ebay

Je kan hem ook op ebay duitsland kopen.
Een vriend van me heeft hem daar voor 500 euro gekocht.
Overzetten van de registratie was geen probleem.
Absynth3 zat er nog niet bij, maar die krijght ie nu met de post vanuit NI opgestuurd.
Battery 2 krijgt ie als het goed is ook nog opgestuurd.
Heb je de volledige versie voor 500 euro.

Back