Irritatie ''bepaalde bedrijven,diensten''

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Zo het is weer de tijd van het jaar voor mij om me weer lekker te ergeren aan bepaalde dingen :duivels:

Ik word zo langzamerhand doodmoe van die advertentie's over Cubase opleidingen en ''Hoe schrijf ik een hit'' pffffffff......
Vind dat allemaal maar een lokkertje (of het ligt aan mij) Maar goed buiten dit alles erger ik me er steeds aan dat ik die @#$%& Advertentie steeds weer op zie duiken. Evenals een andere Advertentie van een Winkel ergens in het midden-oosten van het land (noem geen namen) telkens weer die pokke advertentie's (ik weet het nu onderhand wel)
Wat vinden jullie hier nou van ?
(ff voor de duidelijkheid het is niet mijn bedoeling om de kwaliteit enzo van deze bedrijven/personen naar beneden te halen maar ik erger me gewoon aan deze advertentie's)

Ik stoor me dr niet aan.

Rustig Kevin, denk om je hart!

Ach ja, het kan voor een beginner en ook voor een gevorderde wel een leuk duwtje in de goede richting zijn.
Het irriteert me niet, wat me meer irriteert is de overvloed aan "welke X voor Y" "Apple vs Peer" "wie heeft de grootste..." threads.

Merry Xmas!

-C-

Origineel geplaatst door Dieter@be
Niet alleen in de audio-industrie, op tv zie je toch ook hoe "wondermiddelen op 1 oogwenk alles doen blinken" etc etc :bekdicht:

..take the red pill...

:maffia:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back