stylus RMX

djmast

Nieuwkomer
hoi leden van het forum!

Kan er mij soms iemand helpen?
Ik heb onlangs stylus rmx geinstaleerd en werk met cubase sx2.
Als ik in stylus rmx een geluid wil laten horen klinkt deze gecrasht (onzuiver).
Ligt het soms aan mijn midi poorten?
Er heeft me iemand op het net verteld dat da zou kunnen liggen aan mijn rewire.
Maar van dit beest ken ik dus nix he!

greetz mario!!

je kan stylus toch als vst inladen in je cubase ? waarom rewire dan

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bericht door een moderator:
Verplaatst.

Ik adviseer je eens te zoeken op het trefwoord ASIO.

.. Of "gekraakte software". ( software die kraakt dus..:D )

ik heb het probleem gevonden!

Nu werkt stylus rmx heel goe.
Moest in mijn cubase mijn geluidskaart op fullduplex zetten .

Hoe ging dat dan met de andere VST's? Die moeten dan toch ook gekraakt hebben. Ik had hetzelfde bij Cubase SE. Toen mijn kaart (ESI 192L) op Asio 2.0 gezet.

STYLUS RMX

STYLUS RMX

Hallo
heb net een stylus rmx gekocht de installatie is gebeurd dan moet je u response code opvragen
op de site en dan zit ik vast mijn IMAC waar mijn rmx op staat is niet aan gesloten op internet
dus ik tik mijn response code in en het gaat niet of moet je eerst u challange code intypen en u
response code erbij of ........... ik snap het niet hellemaal ik heb al alles geprobeerd

Re: STYLUS RMX

Re: STYLUS RMX

Origineel geplaatst door djpcp
Hallo
heb net een stylus rmx gekocht de installatie is gebeurd dan moet je u response code opvragen
op de site en dan zit ik vast mijn IMAC waar mijn rmx op staat is niet aan gesloten op internet
dus ik tik mijn response code in en het gaat niet of moet je eerst u challange code intypen en u
response code erbij of ........... ik snap het niet hellemaal ik heb al alles geprobeerd
Ik snap je ook niet,maar internet is wel een vereiste om uw code door te geven aan spectrasonics,staat dat niet in je handleiding,installatie dan je code doorgeven is in de eerste plaats op het internet zitten!

opgelost

opgelost

het is opgelost er ontbraken drie letters in mijn response code dit is nu opgelost

Greetz

Back