2 Tracks van SPDK

spdk

ech wel
Ik heb 4 weken geleden een demo gestuurd naar 5 platenbonzen . . . nix meer van vernomen :D In de hoop toch nog een reactie van wie dan ook te krijgen, post ik ze maar hier.

Vinylsolution SPDK

Antigroove SPDK

Groets,

SPDK

Laatst gewijzigd:
ow probeerde je link te fixen maar t werkt nog niet

ik luister effe 'Vinylsolution', klinkt best ok!

Ik mis alleen nog een beetje power in de track...
't is nog een beetje vlak, misschien die beat ook nog wat krachtiger maken
en sommige geluidjes wat rauwer maken. Ze zijn het nog net niet helemaal...
en die kick loopt het hele nummer eigenlijk door, misschien nog effe eruit
halen ergens......

dat vocaltje herken ik trouwens wel, maar ik weet even niet meer waarvan...

Nu nog effe die 'Antigroove' checken.

Begint veelbelovend, maar weet het niet helemaal waar te maken..
Deze track verzuipt nogal in de reverb. Dat vond ik bij de eerste ook
al een beetje, maar hier ligt het er wel erg dicht bovenop. Ik mis ook een
duidelijke hihatlijn en hele nummer is eigenlijk maar gebaseerd op 1 thema
dat er soms ook wel erg abstract inzit.

Ik zou er nog even aan gaan knutselen!

Heej man,

Ik denk dat dat abstracte in antigroove wel blijft, dat is wat ik maak, constant hetzelfde, en dan een break, en dan weer hetzelfde, daar hou ik van, alleen maar dit! :D. Maar van die reverb daar ga ik echt ff naar kijken, ik kan niet zo zeggen waar ik nou reverb over heen heb staan, ik denk dat het een combinatie van geluiden is. Ik ga eerdaags weer ff aan het werk.

Is er verder nog iemand die er wat zinnigs over kan zeggen? Keb erg mijn best gedaan hoor.

Als je er zo om smeekt... :D

Dat herhalende, daar heb ik niet zo'n probleem mee. Maakt het alleen niet echt een track om thuis naar te luisteren, meer iets voor live. Hoewel je het misschen wel een beetje overdrijft door acht minuten lang rechtdoor te raggen... Verder vind ik het wel okee, goede drive erin en lekkere geluiden ook. Ik vind alleen de kick wel erg dominant in beide nummers en in Vinylsolution de hihat ook. En er zit inderdaad wel érg veel reverb in; er lijkt nu een constante ruis of een soort schreeuwend publiek op de achtergrond te zitten.

Wat de doordreunende kick betreft: op de één of andere manier slaat-ie een keer over of zoiets in Vinylsolution op 3:37. Daar lijkt een gat van een kwarttel te vallen (of misschien de bas een tel langer laten doorgaan?).

Ik vind Vinylsolution de betere van de twee trouwens.

Overigens: dit gezien?
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=39136
(ook een gewone Pulse dus)

Back