Juno 106 met boxen:)

Waarom heeft dat soort mensen altijd een stropdas met klavier?

Vreemd idee trouwens, een analoogje en dan nog een budgetsynth als de Juno ook met boxen; was daar een markt voor? (of is het niet voor niks dat ik er nog nooit van gehoord had... :engel: )

HS zal wel staan voor "Home Synthesizer", net als HP-reeks (de toenmalige budget piano serie) stond voor "Home Piano".
Volgens VintageSynth heeft dat ding verder alleen een koptelefoon-uitgang, dus da's niet zo praktisch.

De HS-60 is trouwens één van de twee versies van de Juno 106 met speakers, er bestaat nl. ook nog de Juno 106S

ju106s.jpg

en

hs-60.jpg

Origineel geplaatst door Hanz
HS zal wel staan voor "Home Synthesizer", net als HP-reeks (de toenmalige budget piano serie) stond voor "Home Piano".
Volgens VintageSynth heeft dat ding verder alleen een koptelefoon-uitgang, dus da's niet zo praktisch.

Dat staat er niet........er staat :

If you're going to use the HS-60 in the studio, you'll need to insert a 1/4 inch plug into the headphone output to bypass the internal speakers since they will continue to output sound when a plug is inserted into only the main audio outs, and this can be quite annoying for studio work.

Idiote vraagprijs trouwens, €450
Ben je ook een beetje maf als je er dat voor neer gaat leggen.

Er gaan volgens mij inderdaad 2 versies van dit keyboard rond,
Juno kleuren en geen juno kleuren.

Ach, het is voor de creatievere keyboard toetsenist denk ik,
ik zou het in elk geval mooi vinden als een keyboardspeler zo
zijn eigen sounds maakt...

Maar ze zijn heeeeeel weinig voorkomend, dus ik denk dat er
ook bijna geeneen van verkocht is. De prijs is absurd voor dit
ding, je betaald er normaal gezien rond de 300 voor, net als
een juno 106. Wel spijtig dat ie dus geen externe output heeft,
zou dat een verschil zijn tussen de 2 types?

Axel

Back