Nieuwe BasicSystem track !

leuk trackje, misschien nog wat meer flow erin (het lijkt alsof de beat wat later zit qua timing dan de 303 enzo)

wat voor compressie heb jij op de drums zitten man? Klinkt als zzzzBOEM zzzzBOEM zzzzBOEM.. lekker!!

R

No offence, maar ik vind het een beetje cliché jaren 90 acid. Die offbeat bass vind ik bv ook niet zo... Het doet me een beetje aan Acperience denken.

Ik heb Supply 'n Demand nog steeds op m'n harde schijf staan. :)

Origineel geplaatst door Arv
leuk trackje, misschien nog wat meer flow erin (het lijkt alsof de beat wat later zit qua timing dan de 303 enzo)
wat voor compressie heb jij op de drums zitten man? Klinkt als zzzzBOEM zzzzBOEM zzzzBOEM.. lekker!!
R

1.Klopt, de 303 syncte net niet helemaal lekker. Moet ik nog ff oplossen.
2.Normaal gebruik ik op bijna al mijn drums flinke (hardware) compressie maar het enige wat ik hier op mijn drums heb gebruikt is de TC Native EQ waarbij ik dezelfde frequentiebanden gebruikt heb als op de Mackie 8 Buss.

Origineel geplaatst door OnAcid
No offence, maar ik vind het een beetje cliché jaren 90 acid. Die offbeat bass vind ik bv ook niet zo... Het doet me een beetje aan Acperience denken.

Ik heb Supply 'n Demand nog steeds op m'n harde schijf staan. :)

Je hebt gelijk, ik heb betere tracks gemaakt. Ik ben al lang blij dat ik weer eens iets afmaak want sinds ik mijn Atari heb vervangen door een pc vorig jaar.

Het afgelopen jaar ben ik helaas meer systeembeheerdertje aan het spelen en handleidingen van software aan het lezen dan dat ik bezig ben met muziekmaken...........

Ik zal Supply 'n Demand ook ff op mp3.com zetten.

Destijds gemaakt met een Atatri ST, een S3000XL, een Juno 106 en een multi effect.

Laatst gewijzigd:
Back