[GTA SA]Wat heb jij in je garagebox?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Voor kerst GTA SA gekregen. Wat een briljante game, en wat een muziek. Genoeg mogelijkheden om "spot de synth" mee te doen. Maar om eens een maatschappelijk thema aan te snijden: Wat heb jij in je garagebox staan?

Ben nadat ik door de smeris gedropt ben "game intro" naar de hood gereden in een smieriswagen die ik gejacked had [om maar eens goed te beginnen :smeris:] Verder heb ik een bmx staan om lekker mee te cruisen en het skateoark mee te checken.

Wie volgt?

hhehehe, herkenbaar..
Ik heb het spel aan een tijd, moet zeggen dat ik weinig in mijn garage's heb staan. Als ik een auto nodig heb dan loop ik evn naar de snelweg en voila! :D

Erg leuk spel btw.. Je moet later in het spel echt de meest waanzinnige voertuigen/vliegtuigen kapen/gebruiken..

Ja top game, thats it

Wat ook leuk is, is om te kijken tot hoeveel "wanted" sterren je kunt komen voordat je echt overhoop wordt geschoten. Max is geloof ik 6, maar die heb ik nooit gered, want het SWAT team komt je halen zodra je 4/5 sterren hebt. :D

R

Las net dat de "radio stations" ook als 5 cd pack te koop zijn. Die moest ik maar eens scoren! Wat me overigens opvalt bij een boel tracks is dat, ook al zijn ze 10 tot 15 jaar oud, de uitvoerders en de nummers nog erg actueel zijn. Vraag me bijvoorbeeld af of Dr Dre, Snoop Dog en Ice Cube er nog iets van beuren of dat alles naar Death Row records gaat.

Ik heb helemaal in een deuk gelegen om de chatterbox uit gta3... wat een humor!

Ben blij dat die reclame jingles een beetje in het verlengde liggen, erg leuk idd!

Gisteren de CD box van GTA SA bij de vrije platenwinkel gescoort. Erg fijn helaas niet al de tracks erop maar dan wel weer een paar van die reclame's erg fijn voor de freaks, wel een beetje prijzig [ 65,- ]

Vet spel! Je moet dit met een goed paar headphones spelen! james Woods is giere! (de FBI gast) En Samuel L Jackson, Chris penn en co natuurlijk ook!!
Het coolste vind ik als de "mystery guy" je belt en met je afspreekt in Mulholland aan een boerderijtje ... Ik voelde me net Adam Kesher in Mulholland drive v Lynch met de cowboy. :D ... Cooool..... :maffia:

Origineel geplaatst door Arv
Die reclames en djingels op die zenders zijn trouwen ook erg funny!

Deze is bijvoorbeeld erg subtiel.

Attachments

• radio los santos.mp3
    894,4 KB · Bekeken: 77
Oef, ben in een level beland.. moet je modelvliegtuigjes uit de lucht schieten. aaarrgg.. moeillijk..

ik ben trouwens in het spel psies zoals in het echt: ik pak voor alles de auto! ook al hoef ik maar een straat verder te zijn. :D

De verkeersschool is ook erg leuk. moet je echt heel moeiljike dingen doen met de auto..

Tot nu toe vind ik de meest briljante missie 'Deconstruction' in San Fierro.
Echt huilend van het lachen achter de PS2 gezeten, toen ik middels de bulldozer de opzichter een paar extra rondjes van de zaak gaf... de dingen die je de arme man dan hoort zeggen... :D

Origineel geplaatst door Hanz
Tot nu toe vind ik de meest briljante missie 'Deconstruction' in San Fierro.
Echt huilend van het lachen achter de PS2 gezeten, toen ik middels de bulldozer de opzichter een paar extra rondjes van de zaak gaf... de dingen die je de arme man dan hoort zeggen... :D

ghahaha jah die level is prachtig :D! ik ben allang op het derde eiland bezig. Moet je iets met de mafia doen. echte leuke missies! als je op het vliegveldje van je zit moet je ook een leuke (maar moeilijke) missie doen, jetpack jatten :D, maar meer verklap ik niet ;)

er staat bij mij een ford gt40 (weet de naam ff niet meer, die met die witte streep over het midden, niet de banshee)
en de super gt en een heftruckje :halleluja

echt een fantastisch spel. maar dan moet je het wel zonder codes spelen net als ik :) (me broertje speelt het met codes :frons: )

echt een fantastisch spel. maar dan moet je het wel zonder codes spelen net als ik (me broertje speelt het met codes )

Ben ik ook mee eens, maar als je het serieuze even zat bent, kan je met de codes oneindig veel chaos creeëren :duivels: !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back